is en 725tds met 183000 km en vandaag vertrek ik en auto start en vertrekt normaal.na ongeveer 1km en zelfde gas geven begon toerental erg te schomelen.gewoon nog even zo verder gereden en eens wat meer gas en alles terug goed.hele rit gedaan en paar keer stil moeten leggen en terug starten maar alles normaal.
auto hele middag stil gestaan deze avond terug koud en start normaal.rustig vertrokken en na 2km vermogen helemaal weg.
duurt heel lang tegen dat hij aan 70km/h zit en komt tijdens rijden en ook in vrijstand slecht op toeren.zelfs met plank gas.
en slipt soms over koppeling en is automaat maar dat is omdat koppelomvormer te weinig vermogen krijgt denk ik.
vorige week v-riemen vervangen en eens nagekeken maar weinig te zien.ook de motor draait normaal op stationiar 800toeren en zonder ramel of ratel.
wij helpt mij en waar zit ergens dit lmm bij deze wagen en kan je zelf turbo en brandstofpomp testen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zal er dan maar zelf eens op reageren...
heb dus lmm vervangen en geen orginele gebruikt want die koste bij bmw 565 euro en bij mij eigen handelaar voor de zelfde lmm alleen zonder stempel en doos van bmw maar voor de helft van de prijs en probleem opgelost en loopt als een trein nu. alleen verbruik nog eens controleren of deze lmm mischien nog moet worden ingelezen.
vriend ik heb die zelefde problem kun je meer detais geve wat die juist deed heb ook een 725tds rijdt ook zo ik geef gas en die blokert toerentaal vermindert en ik hou de gaspedal eve gedrukt en na paar sec doet die hen en terug en dan vertrekt die ines alwast bedankt
14 jaar
bij mij was luchtmassa meter die kapot was en dan loopt auto in noodloop maar dat bleef duren zoalng ik niet stopte en de motor stil legde en dan terug starte.
kan je testen of het de luchtmassa meter is door hem af te koppelen.is kabeltje dat op buis zit van luchtfilter naar turbo.zou dan iets beter moeten rijden maar nog niet zoals het moet.orginele massa meter bij bmw kost 550 euro zonder plaatsen.als ji kijkt voor een peirburg luchtmassa meter heb je dezelfde of orgineel maar voor de helft van de prijs.
grts
14 jaar
vriend kun je aub met een afbelding uitlege hoe da moet en welke kabel da is heb nie echt zo een ervaring ddanku en hoe lang kan ik zonder die kabel rijden is da nie gevarlijk voor de auto?
14 jaar
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...
het is dat stuk tussen nr 4 en nr 12 en je kan die kabel er gewoon even afhalen om te proberen of er dan verschil is in het rijden maar mag er natuurlijk ook niet blijven mee rijden omdat deze meter uw lucht en brandstof toevoer controleerd en regelt.beste is anders eens gewoon bij bmw gaan en laten uitlezen met computer.kost u normaal maximaal 50 euro en moet gewoon zeggen dat het alleen uitlezen is en dat je denkt dat luchtmassameter stuk is.
mvg davy
14 jaar
hey heb het gebroberd en die problem was er niet heb paar uurkes gerijden en was er geen problem ben dan direct gestopt en die stecker terug aan gedaan van da luchtmasamterer en die problem was er direct en vandaag heb ik luchtmasmaterer vervange met een ocasie dus wij zulle zien ik laat nog iets wette als alles goed gaat maar je bent bedankt!!!!! hy heb nog een dizelpomp te koop en turbo en servo van allemal bmw 725tds dus als je iets nodig heebt laat ma iets wette
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 7-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar