PROBLEMEN ZIJN VOORGEVALLEN NA VERVANGEN TURBO EN EERSTE KATALYSATOR:
Problemen bij koud start bij tankinhoud iets minder dan 1/2,
Volgetankt is er geen probleem bij koud start!
Opvoerpomp aan nafttank is vervangen, Timing van pomp is afgesteld.
Smorgens gestart en direct 2x stilgevallen, Van de derde keer lukte het na een tijdje wel maar moest wel even gas geven om hem aan de praat te houden!!! Bij starten kwam er wel wa rook maar das Diesel...
VERMOGENPROBLEEM:
Turbo is ook onlangs vernieuwd, maar deze blaasd precies of toch iets onder de motorkap,
tussen de 2500-en 3000RPM is het duidelijk hoorbaar.
tot 3000 toeren komt hem ni op gang en dan gaat hij door tot 4500Rpm maar
ni hoe dat zou moete, kheb totaal geen turbogevoel! (heel efkes maar aan 3000Rpm)
In 2de bij gas ingedrukt blijft hem haperen aan 3000Rrm (gaat eventjes terug naar beneden) en gaat dan langzaam naar boven! LMM?? Maar deze is vernieuwd. Toch nog na te kijken?
Kheb ondertussen wel een LMM met diode gestoken maar bij deze valt de wagen na 5sec rustig stil!
Kheb de originele terug gestoken... Moet deze terug geprogrameerd worde??
ZAKEN DIE REEDS VERVANGEN ZIJN
Turbodruksensor aan achterzijde inlaatcollecteur is vernieuwd
Injectoren zijn nieuw (gereviseerd)
Retourleidingen en vacuumtankje zijn eveneens vernieuwd
Inlaatcollecteur en EGR zijn gereinigd
LMM!
Carterventilatie vervangen
Katalysator is ook net vervangen
Opvoerpomp in naftbak
Mazout pomp afgesteld
kan iemand mij aub helpen???
Alvast bedankt ;-)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
is er al niet "teveel" gewerkt aan uw auto,en daardoor de aanzuig en de terugloop van de diesel niet verkeerd gemonteerd?m.a.w,zijn deze verwisseld?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar