👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Zijn er bmwx1 eigenaars die de navigatie hebben ge-update van bj 2013 , de bmw garage zeg namelijk dat het niet mogelijk is.
Geplaatst door
al 3 jaar lid
En je geloofd de BMW garage niet?
3 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW X1 of stel zelf een nieuwe vraag.
En je geloofd de BMW garage niet?
3 jaar