Hallo,
Wie kan mij helpen met het belangrijkste punt want ik sta op het punt de auto te verkopenvanwege de kosten!!!!!! en dat wil ik niet....
Ik heb een e39 uit 96,super nette auto 2.0 automat op lpg net 200.000 km. LPg heb ik 30.000 km geleden erin laten zetten.
1.
Bij het optrekken komt er een ratel onder de auto vandaan, en ik merk dat de auto een beetje begint te trillen.. de automaat is toch niet stuk?..wie kan mij hiermee helpen want ik durf niet verder te rijden.
2. Er zit een rammel in mijn tank elke keer als ik over een hobbel rijd gaat deze weer..het lijkt alsof er ergens een kabel loshang maar dan wel in de tank.
3.de ventilator hapert dan komt er helemaal geen lucht uit en dan weer wel, is dit makkelijk aan te passen of te vernieuwen?
Ik hoop dat jullie me op korte termijjn kunnen helpen want ik heb net 1200 euro aan deze bmw moeten spenderen bij een grote beurt
gr.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat voor grote beurt heb je gegeven??.. weet je wel wat ze allemaal gedaan hebben en vervangen is?.
De beurt is voor de zomervakantie gebeurd bij een kennis van mij, daarna zijn we naar frankrijk gereden zonder problemen...
Alleen op de terugweg gaf het dashbord een rondje met karteltjes en een uitroepteken aan, maar die was snel weer verdwenen.
Bij de grote beurd heeft hij alle punten bekeken die normaal bekeken worden of vervangen, uiteindelijk een nieuwe wiellager en remblokken
punt 2 en 3 zijn al geruime tijd ook voor de beurd.
Ik hoop dat je me kan helpen?
mvg
16 jaar
Ik hoop dat ik het verkeerd heb maar, die signaal rondje met kartels en uitroepteken betekend volgens mij dat er iets met je automaat mis is.
16 jaar
hoeft niks ernstigs te zijn,maar dat is zo niet te horen achter de computer..
vind wel dat die 'beurt' je absurd veel geld heeft gekost,mede dat ook nog een kennis dit voor je gedaan heeft..
zou die kennis nog eens laten kijken,dat er een kabel in de tank los zit lijkt me onwaarschijnlijk,dit zal eerder iets onder de auto zijn wat klappert oid
Stefan
16 jaar
Er zit wel een kanttekening aan: grote beurd met airco vullen inclusief wiellager ofzo samen 720 euro...
En nu net 3 a4 weken geleden nieuwe remschijven achter en remblokken voor en achter 320 euro...
En dan nu weer dit geval, maar de ratel is volgens mij weg maar het is nu verandert in trillen van de auto bij lager toeren tal zowel ptrekken en afremmen trilt de auto... ik weet niet of het kwaad kan om door te rijden want ik kan pas over 2,5 week terecht bij de bmw dealer om deze uit te lezen en na te kijken..ik ben er gister geweest en zij hadden ook niet direct een idee.. iemand mischien nog een idee..?
thanks
hjalmar
16 jaar
wow zo duur om je airco te laten vullen!!.. en een wiellager jeetje je bent echt genaaid. Airco vullen bij een erkend STEK bedrijf kost je misschien 30 a 40 euro mits het alleen vullen is anders hooguit 150 euro. Wiellager kost je rond 140 euro of misschien iets duurder. Als ik 720 euro betaald dan verwacht ik zeker dat de schijven en remblokken vervangen zijn + die dingen hierboven en zeker een overall controle incl uitlezen. Ik sta soms echt met een open mond dat mensen zoveel willen betalen wat niet eens de moeilijkste job zijn. Mijn advies ga terug naar je monteur en laat hem gewoon fixen
16 jaar
heey uitroep teken in rondje kartels heb ik ook gehad,
ik heb ook een 325 td aut. uit 94,
maar dat is een teken dat de automaat voor korte of langere tijd teveel te verduren heeft gehad niet goed dus.
wat bij mij gelukkig al hielp was even uitzetten resetten van de aut bak. en klaar gelukkig,...
Groeten
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar