close auto

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chevrolet US Chevy Van: brandstofmeter

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel, Motorcode: 5.7 liter

hallo
wij hebben pas geleden een chevyvan globemaster gekocht waar van de naald van de
brandstof meter steeds heen en weer slaat
alleen bij een volle tank doet de naald van de meter dat minder
wie heeft hier een oplossing voor

al vast bedankt john klaver

Geplaatst door

sparky 1969 (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

massa controleren, maar vaak is dit een probleem van de zender, die zit in de tank......

gr

Peco Power

Mercury 0
badge

13 jaar

Hallo


kijk even naar de 10e positie van je chassis nummer.
waarschijnlijk staat daar een "T" (dan is hij van 1996)
er is een recall voor een chevy Express /globemaster voor de steeds verspringende Brandstofmeter.
(dit is namelijk alleen bij de modellen van 1996)
ik kon de recall even niet meer vinden in de database.
maar is dacht dat het de tankunit was.
(ik zal maandag nog even zoeken op werk)

P.S.
is de auto een diesel of benzine/LPG?
er staat namelijk bij je info "5.7 diesel"
5.7 is een benzine
en als het een diesel is het een 6.5
dit verhaal geld namelijk alleen voor diesels

metalux 0
badge

13 jaar

hallo
ik heb het kentekenbewijs er bij gepakt en bij de tiende positie staat een letter v
het is zekerweten een diesel, dus is het dan geen 5.7 maar een 6.5 kan ik dat ergens aan zien
het motorvermogen 140 kilowat
en kan iemand mij ook het koppel vertellen

sparky 1969 0

13 jaar

nou, heel veel koppel zeg maar,

hier de gegevens

Engine RPO Codes: L49, L56, L57, L65, LQM, and LQN.
Displacement: 6.5L / 397 cu in
Bore x Stroke: 4.06 x 3.82 (in.)
Block / Head: Cast iron / Cast iron
Aspiration: Turbocharged (Borg-Warner GM-X series) Also available naturally aspirated.
Valvetrain: OHV 2-V
Compression: GM Early 21.3:1, GM Late 20.3:1, AMG/GEP Marine 18:1
Injection: Indirect
Power / Torque (lowest): 180 hp (134 kW) @ 3,400 rpm / 360 lb·ft (488 N·m) @ 1,700 rpm
Power / Torque (highest): 215 hp (160 kW) @ 3,200 rpm / 440 lb·ft (597 N·m) @ 1,800 rpm
Max RPMs: 3,400
[edit]

gr

Peco Power

Mercury 0
badge

13 jaar

[quote=sparky 1969]hallo
ik heb het kentekenbewijs er bij gepakt en bij de tiende positie staat een letter v
het is zekerweten een diesel, dus is het dan geen 5.7 maar een 6.5 kan ik dat ergens aan zien
het motorvermogen 140 kilowat
en kan iemand mij ook het koppel vertellen[/quote]
Als er een V staat is hij inderdaad van 1997
ik zal morgen toch even kijken bij de bulletins
dan laat ik het even weten.
jou motor is een 6.5 turbo diesel (dan is de 8e positie van je chassis nummer een F)

metalux 0
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Chevy Van of stel zelf een nieuwe vraag.