Goedenavond;
Ik heb de koppelings master/slave cilinders vervangen en...ontlucht, door de slave te laten "bleeden". De koppeling is nog steeds niet vrij te trappen. Nu is me opgevallen dat de slave niet de volle slag van zijn zuiger gebruikt en heb ik het opgelost door een langere zuigerstang te draaien , echter... het is een lap middel. Mijn vraag is, wat is er nu met een koppeling van de Nubira aan de hand?
Meestal pedaal hoog;versleten plaat; pedaal diep; opbrengst van de cilinderset te laag, maar nu met neiuwe set nog steeds niet de oude.
vriendelijk verzoek om advies.
met vriendelijke groet Ton van der Sluijs
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
toch je platen en drukgroep versleten denk ik
De Daewoo Nexia, Nubira, Lanos, en Espero hebben wel eens last van een half los gescheurde gaffels, weet ik uit eigen ervaring, De lasverbinding tussen stang en bovenste drukplaatje waar de zuigerstang van de slave tegenaan drukt willen nog wel eens scheuren en verdraaien. Tevens heb ik pas een bij een nubira een koppeling vervangen omdat deze ook niet meer goed vrij kwam met de nieuwe set alles weer in orde maar je hebt gelijk het klinkt tegenstrijdig met het laag zittende pedaal.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Nubira of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar