Dag iedereen
Probleem van stroomverlies was te wijten aan stroomverlies bij slotenvergrendeling
in gesloten toestand.
Wordt verder gezocht, ofwel een van de twee deuren ofwel kofferslot is de boosdoener.
Eigenaar heeft nog niet beslist, daar auto te oud is. Wordt niet meer gesloten in garage.
PS. Ben gepensioneerde garagist(45j dienst) en helpt vrienden voor 't plezier
Dag iedereen
Probleem van stroomverlies was te wijten aan stroomverlies bij slotenvergrendeling
in gesloten toestand.
Wordt verder gezocht, ofwel een van de twee deuren ofwel kofferslot is de boosdoener.
Eigenaar heeft nog niet beslist, daar auto te oud is. Wordt niet meer gesloten in garage.
PS. Ben gepensioneerde garagist(45j dienst) en helpt vrienden voor 't plezier
4 jaar