👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
ik heb vandaag me bezig gehouden met de auto
omdat ie gaat hikken als ik boven de 80 ga rijden en dan brandt het motormanagment lampje
overschakelen naar benzine heft het probleem slechts voor enkele seconden op.
ik heb van alles al gedaan, spoeltje vervangen, stappenmotor gereinigd slangen vervangen waar scheuren in zaten, accupolen los gegooid voor een reset, ik weet het even niet meer.
heb jij de gouwe tip voor me ?? wordt er gek van !!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
rotor van stroomverdeler versleten of de vliegwielsensor defect het moet toch iets zijn wat te maken heeft met rotatie of druk. bij 80 draait het sneller als bij 50 en meer druk natuurlijk
vandaag naar de Dealer geweest en uit laten lezen
code 13 lambdasonde en code 44 brandstofsysteem echter hangt dit ook weer aan elkaar
lekker opgeschoten dus. verdere diagnose noodzakelijk staat er dan
zou ik nou domweg die lambdasonde vervangen of is daar een test voor zodat je meer zekerheid
krijgt ??
Rotor ook inmiddels vervangen geeft niet het gewenste resultaat.
wie o wie weet raad
17 jaar
Vandaag lambdasonde vervangen en zowaar de eerste indruk is goed.
De auto rijdt weer zonder nukken of bokken 120 km/u echter gaat nog wel het mm lampje branden
zou ie nou nog een keer gereset moeten worden ?? ga later vandaag een langer stuk rijden
zal m'n verslag dan nog wel updaten.
Update: 17:15 uur
Een rit gemaakt van bijna 150 KM en geen bokken en nokken meer, ja het MM lampje brand nog wel maar de auto loopt weer als een zonnetje en weer 1 op 11 op lpg...............
Nu alleen dat MM lampje nog !!
17 jaar
ja 1-2 min de plus van de accu en er weer op zo moest dit geloof ik. even proberen
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Nexia of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar