Hallo,
ik heb een spark op lpg van 2010(M300), en de veerpoten aan de voorzijde hangen los....als hij op bokken staat, en ik druk de wielen omhoog, hebben ze zeker 5cm speling, en onder de motorkap zie ik dan de bevestigingspunten bewegen....wat is er dan versleten? Kompleet nieuwe schokbrekerpoten er in zetten?
Gr Ben
Geplaatst door chevy sparkie (0) , lid sinds 1 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet Spark? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Spark of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Beste antwoord, geplaatst door Beunhaas (510) PRO, 1 jaar geleden
Eerst maar eens kijken WAT er nu precies los zit en of er bouten/moeren ontbreken.
De bevestiging in de wielkast zit nooit los , dat kan alleen als het bewust door iemand gedaan is.
chevy sparkie (0), 1 jaar geleden
verder zit er niets los, heb ze allebei tot aan het uiterste van de schroefdraad
vastgezet, en nog zit de hele poot los....aan allebei de kanten....ook als de wielen van
de grond zijn, dan moeten ze toch gewoon vastzitten? Of werkt dit net zoals bij
de opel calibra, dat het spul mee hoort te draaien?
bert klein (85) PRO, 1 jaar geleden
Als dit type zwevend veerpootlager heeft,dan is dit normaal en kan in uitgehangen positie behoorlijk wat speling hebben,te herkennen een vaste bevestigingspunt., deze speling wordt opgeheven zodra de auto belast staat [rijpositie].
Heeft de auto geen zwevende veerpootlager bevestiging met twee of drie bouten rondom de schokbreker bovenzijde deze heeft dus nagenoeg geen speling
chevy sparkie (0), 1 jaar geleden
Ja precies...bedankt voor de reaktie, komt overeen met mening van mijn monteur....