Hallo,
ik heb een spark op lpg van 2010(M300), en de veerpoten aan de voorzijde hangen los....als hij op bokken staat, en ik druk de wielen omhoog, hebben ze zeker 5cm speling, en onder de motorkap zie ik dan de bevestigingspunten bewegen....wat is er dan versleten? Kompleet nieuwe schokbrekerpoten er in zetten?
Gr Ben
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Eerst maar eens kijken WAT er nu precies los zit en of er bouten/moeren ontbreken.
De bevestiging in de wielkast zit nooit los , dat kan alleen als het bewust door iemand gedaan is.
verder zit er niets los, heb ze allebei tot aan het uiterste van de schroefdraad
vastgezet, en nog zit de hele poot los....aan allebei de kanten....ook als de wielen van
de grond zijn, dan moeten ze toch gewoon vastzitten? Of werkt dit net zoals bij
de opel calibra, dat het spul mee hoort te draaien?
2 jaar
Als dit type zwevend veerpootlager heeft,dan is dit normaal en kan in uitgehangen positie behoorlijk wat speling hebben,te herkennen een vaste bevestigingspunt., deze speling wordt opgeheven zodra de auto belast staat [rijpositie].
Heeft de auto geen zwevende veerpootlager bevestiging met twee of drie bouten rondom de schokbreker bovenzijde deze heeft dus nagenoeg geen speling
Ja precies...bedankt voor de reaktie, komt overeen met mening van mijn monteur....
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Spark of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar