close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chrysler Voyager: accu helemaal leeg

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine

heb een chrysler voyager en heb het volgende probleem als de auto 2 dagen stilstaat is de accu helemaal leeg er zit al een nieuwe in maar het probleem blijft en de centrale deurvergrendeling doet het ook niet meer zit al een andere batterijtje in maar dat is het ook niet ze hebben het geprobeerd om te resetten maar niks helpt zou dit met elkaar verband kunnen houden? hoop dat iemand iets weet alvast bedankt

Geplaatst door

ziva (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

hoi ziva,

hoe staat het met de laadspanning ,laadt de accu wel voldoende bij? het kan ook zijn dat je een lekspanning hebt ergens ,dus dat als je contact afzet er toch noch stroom wegvloeit, maar eerst laadspanning controleren dan weet je dat je dynamo enz. wel goed werkt en dat hij onder het rijden genoeg bijlaadt .

succes frans

Art-52 0

14 jaar

Als er een Carkit of een after alarm in staat is er veel kans dat het de oorzaak is.

Sus11208 0

14 jaar

centrale vergrendeling werkt wel/niet via knop in linker voorportier?
of bedoelje dat de afstandsbediening niet werkt ?
betreft het een originele afstandsbediening ? of achteraf ingebouwd ?

Frank3137 0
badge

14 jaar

Zet er een ampere meter tussen dan kun je zien hoeveel hij ontlaad trek dan de zekering er 1 voor 1 uit dan weet je waar je het moet zoeken (in welke groep)
succes jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Er blijft altijd wel wat stroom lopen voor wat electronika maar dat mag maar een paar honderd milliampere zijn, zet zoals Jan5047 al zei een amperemeter tussen batterij en accuklem schakel eerst alle verbruikers uit ook de binnenverlichting en dan sluit je de amperemeter er in serie tussen dus accupool - amperemeter - accuklem en zie wat je meet.
Zet de multimeter voor de eerste meting in de hoogste stand en zet hem vervolgens in de gevoelige stand (moest er toch een hoger verbruik zijn want das niet goed voor amperemeters).
Meet je bv een verbruik van 2 ampere dan is er iets dat dus te veel wegslorpt en kan je vervolgens de zekeringen een voor een er eens uit trekken totdat het verbruik zo goed als wegvalt.
De meeste dingen die ik gevonden heb komen door dingen die achteraf zijn ingebouwd zoals alarmen, carcits, radio's maar ook dingen zoals een kofferverlichting die blijft branden door een kapotte schakelaar komen wel eens voor.

Sus11208 0

14 jaar

wil jullie allemaal bedanken en we gaan ermee aan de slag mvgr Ziva

ziva 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.