Het heeft hier te maken met een grand voyager uit 1994 2.5 td,batterij leeggelopen , eerst gedacht dat alternator defekt was, alternator gedemonteerdt en laten testen , alternator is perfekt in orde.
het is regelaar die aan de batterij is , wel heeft de vorige eigenaar een Bosch regelaar gemonteerdt met een relais tussen, weet niet waarom.er komen 2 draden van alternaor een groene en een blauwe , deze heb ik tot regelaar uitgemeten geen onderbreking .(regelaar en relais allebeide vernieuwt) nog geen positieve resultaat.
Ook de dikke stroomkabel die naar binnen loopt uitgemeten tot batterij die is ook goed, maar alternator laadt niet op.
Wat kan hier de probleem zijn en heeft er iemand een electrische schema voor deze voertuig.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ikzelf heb ook zoiets gehad en lag aan de centrale vergrendeling kijk eens even onder de motorkap die lange doos waar de zekeringen en relais zitten ofdat er geen relais warm blijft of anders even de relais een voor een eruit trekken en luisteren ofdat ze bij insteken geactiveerd worden
Beste,
Was het probleem bij u , het leeglopen van de batterij wanneer de wagen stilstond.
Want bij me is het eigenlijk niet opladen van het batterij tijdens het rijden, daar ook het toerenteller niet werkt en het spanningsmeter van batterij gaat gewoon na een tijdje rijden met een nieuwe batterij naar 8 volt .
15 jaar
Hallo,
mijn probleem was dat het koolborstels vastzaten , bij eerste demontage heeft het mischien bij het testen goed gegaan en nadien niet meer , bij vervangen van koolborstels is alle probleem opgelost.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar