Chrysler Grand Voyager: Chrysler Voyager (Plymouth)3.3 automaat LEKT TRANSMISSIE VLOEIS

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.3

Mijn Chrysler Voyager Lekt sinds kort transmissie vloeistof, het drupte eerst maar nu na een paar weken gaat het
heel snel druppen, ben hier mee naar de garage geweest ( geen merk garage of dealer) heb het probleem voor gelegt
en ze hebben hem op de brug gehad en ze waren tot de conclusie gekomen dat de kering lek was tussen de bak en de motor
dus de (automaat) bak moest er achter weg (duur geintje 600 euro)kering koste 20 euro, ze hebben de kering gemonteerd
en alles teruggeplaatst na 2 dagen werk, en wat bleek, na 1 km rijden was er het zelfde probleem, lekte weer.

mijn vraag, weet iemand wat het zal kunnen zijn,moet er een nieuwe bak onder wat de garage beweerd, en ik heb deze reparatie nog niet betaald want de auto staat er nog,maar ben eigenlijk ook niet van plan deze te betalen, het probleem is immers niet opgelost toch?

Adrie138

Geplaatst door Adrie138 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Grand Voyager? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Mercury (0) PRO, 14 jaar geleden

DE bak schakelt verder goed? lijkt mij geen reden om er dan een andere achter te zetten. de keerringen (o-ring) achter de koppelomvormer, willen nogal eens lek gaan, maar daar hebben ze een nieuwe ingezet, bak was wel dicht na het terugplaatsen van de bak en proefdraaien/proefrijden?

Koppelomvormer zelf is niet lek? de oude o ring was echt versleten/kapot? het zou kunnen dat er onbalans in je bak zit waardoor de koppelomvormer gaat vibreren en een niet ronde beweging maakt langs de keerring, waardoor deze weer gaat lekken omdat ie uit model wordt gedrukt. Kan de garage exact aangeven wat er mis is aan de bak?

Over het verhaal wel of niet betalen doe ik hier geen uitspraken, daar zijn andere sites voor.

gr

Peco Power

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

is het wel de keerring die lekt??niet gewoon je carterpanpakking of daar waar de peilstok naar binnengaat of de kickdownkabel indien aanwezig,en bij doe hetzelf garage op brug zetten remmenreiniger meenemen goed schoonspuiten en zelf bekijken

Adrie138 (0), 14 jaar geleden

Bedankt voor u reactie,

De bak schakelt perfect, de oude kering was volgens de garage helemaal poreus en ze konden (volgens hun) precies zien waar die lekte, dus nieuwe kering.
Nu weet de garage dus niet waar die op dit moment lekt, het makkelijkste is om gewoon te zeggen, er moet een andere bak onder.
kun je de koppelomvormer ook repareren?
Verder lekt hij niet bij de pijlstok, hij lekt echt tussen de bak en het blok.
Kick down zit hier niet op.

Gr. Adri

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.