ik heb een chrysler voyager se v6 3 liter injectie er is een kortsluiting geweest bij mijn verdeler waardoor er iets in mijn computer is stuk gegaan ik heb de gehelen ontsteking vernieuwt toen had ik nog geen resultaat ik had op de sloop een andere computer gehaald die het wel doet dus mijn ontsteking doet het wel maar de moter wilt niet aanslaan ik heb de computer vergeleken met de orginele en het blijkt toch een iets andere computer te zijn zou het soms mogenlijk zijn dat de injectoren hierdoor niet werken?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoe weet je dat de computer stuk is gegaan?..kon je iets aan zien?
Het is wel belangrijk dat je juiste computer gebruikt,dus met dezelfde onderdeelnummer!!
groeten Alexander
ik weet nu zeker dat mijn computer stuk is omdat ik met die computer van de sloop wel ontsteking heb en met de orginele niet en het probleem met mijn computer is dat het nummer dat op de computer aan de buitnzijde zit niet meer leesbaar is dus als ik een andere koop moet ik eigenlijk eerst de computer openmaken om hem te vergelijken
21 jaar
je kan er trouwens niets aan zien of er iets aan stuk is groetjes diego
21 jaar
Hoi Diego,
Je moet absoluut hetzelfde type stuurapparaat hebben! Dus zelfde type nummer, ZELFS als ze er toch HETZELFDE UITZIEN maar een ANDER NUMMER hebben!!
Dat komt omdat een ander type stuurapparaat misschien wel met de stekkers aan te sluiten is, maar het werkt niet omdat ie andere software en sensoren heeft (ander motortype).
T kan kloppen dat je niks ziet aan de printplaat of er iets kapot is - das een nadeel van elektronica - je kan alleen meten.
Dus precies zelfde nummer, of hetzelfde aantal koeliribbenm zoals je mailde - dan moet ie weer lopen als een trein!
Groeten, Ronald.
21 jaar
dank je ronald ik heb ondertussen percies de zelfde computer en die doet het ook alleen als ik hem start met een heel klein beetje gas dan blijf ie net op ongeveer 500 toeren lopen en zodra ik het gas los laat gaat ie uit ik zal de ontsteking nu moeten afstellen want die had ik ook vervangen maar hij doet nu al teminsen iets weet jij hoe ik de ontsteking moet afstellen ik heb wel wat afstel gegevens groetjes diego
21 jaar
dank je ronald ik ga wel even bij een kennis van me invormeren je hoort nog van me groeten diego
21 jaar
Nee dat weet ik niet, het kan zijn dat je een testkast nodig hebt of een stekker moet doorverbinden om in de service-mode te komen. En uiteraard een stroboscoop.
Misschien een Chrysler-kenner hier of de dealer raadplegen?
En kan ook zijn dat de computer even moet inleren voor ie lekker loopt.
Groeten, Ronald.
21 jaar
hey ronald ik ben ondertussen weer een stapje verder mijn auto loopt nou weer aleen hadden we de verkeerde cilinder afgestelt cilinder 1 zit namelijk aan de achterkant en wij dachten dat ie aan de voorkant zat morgen gaan we hem opnieuw afstellen en dan moet het goed kommen en de volgoorden van mijn bougiekabels zat verkeert dus hij is weer bijna klaar nog bedankt voor je goeden advies dan kan ik straks weer eindelijk rijden na 2 maanden groeten diego
21 jaar
als je het stuurapparaat openhaalt en de gel verwijderd zie je 2 dikke blanke transistors zitten als eindtrap voor de onsteking.....ga naar een electronicazaak en vraag naar deze transistor. ev krijg je een vervangend nummer.........heb dit grapje al eens eerder geflikt....koste bijna niets...overigens is het al een paar jaartjes geleden dus de onderdeel nrs weet ik zo niet meer helaas...
hallo ik heb dit door gelezen ik heb het zelfde probleem
een tor stuk alleen weten we niet wel type kan iemand me helpen
20 jaar
dat is het probleem er staan alleen klant gegevens op en geen tor gegevens maar ga het toch proberen had gehoopt dat jij de vervangende tor wist hoort van mijn bedankt voor je reactie
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 300M of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar