Ik heb een 3.3 se automaat waarvan de cruisecontrol het laat afweten. Wie kan mij zeggen waar ik het electrische gedeelte kan vinden. Zit dit op een vaste plaats? Het is namelijk zo dat het aan en uit knopje op het stuur niet meer aan en uit gaat.
Het bleef eerst branden en deed niets meer, ik heb de klem van de accu gehaald en er weer op en toen was het einde oefening. Wie kan mij hier iets meer over vertellen of is dit echt iets voor de garage. BVD Rob Workum.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad bij mijn voyager. Het probleem zit waarschijnlijk in de clockspring. Bij mij deed de cruise-control het ook niet meer. Daarna stopte mijn claxon er ook mee. Ik heb toen de clockspring vervangen en het probleem was over. Het probleem is namenlijk dat in de clockspring de draadjes breken.(nieuwe clockspring bij de dealer is 97 euro)
De clockspring zit meteen achter je stuur. Wanneer je hem vervangt moet je stuur eraf en de airbag uit je stuur.
Bedankt voor de reactie Barry, het was inderdaad de clockspring.
Ik durfde het alleen niet aan i.v.m. de airbag ik wist niet hoe deze zat verbonden. Toch maar naar de garage. Daar hadden ze de oorzaak snel gevonden. nieuw onderdeel erin en klaar. Hier zijn de sleutels meneer, ik zeg en de rekening? die is er niet meneer.
Service van chrysler dit onderdeel ging zo vaak stuk dat het vervangen wordt op kosten van Chrysler. Dat had ik dus nooit durven dromen. Dus bij deze, Top Top Top Chrysler.
Groet R. Workum
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar