als de distributie riem knapt blijven dan de kleppen vrij van de zuigers? dat verhaal heb ik eens gehoord....
kan er iemand mij vertellen of dat klopt?
en dan heb ik nog iets, mijn motor houd tijdens het rijden wat in,beetje raar gevoel,op hogere snelheden verneem je het niet meer, maar voornamelijk bij koude een motor, en je houd het gaspedaal stil dan is het net of hij konstand wat gas geeft en dan weer inhoud,ik heb al eens nieuwe bougie kabels een bougies erin gestopt maar dat hielp niks
vr.gr. Ferdy
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je distributie breekt zit er een grote kans in dat de zuigers de kleppen niet raken, 9 van de 10 keer raken ze elkaar niet maar die ene keer wel.
Als je een interference motor hebt raken de kleppen en zuigers elkaar als de distributieriem knapt.
Hierdoor loopt je motor dus grote schade op.
Bij een non interference motor raken de kleppen en zuigers elkaar niet als de distributieriem knapt.
Ik weet dat een PT Cruiser een interference motor heeft maar of dat voor alle Cryslers geldt weet ik niet.
Ik snap dus de opmerking van Brons niet.
Het gaat goed of het gaat fout.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar