Chrysler Voyager: houdt erg in, slaat af

Bouwjaar: 1995

Deze 3,3I houdt erg in en slaat af, Co- 0,00, Co2- 15,08, O2-0,00 lambda 1,000 perfect dus, kan ook haast geen gas geven, ploft erg; met uitlezen blijft hij lambdasonde aan geven, sonde orgineel vervangen, HC 7,bougies en kabels nieuw, herkend iemand deze storing?

jjbalmszonen

Geplaatst door jjbalmszonen (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Voyager? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

12 Reacties

sytze (0) PRO, 18 jaar geleden

Gas of benzine?

jjbalmszonen (0) PRO, 18 jaar geleden

benzine injektie 3,3I, reiniger in de tank van Wynn,s gedaan.codes gewist, blijft 21 lambdasignaal onjuist aangeven, code 55 einde codes (op dashboard uit te lezen.

sytze (0) PRO, 18 jaar geleden

Bougies kabels en bobine komen vaak voor, en dan met name bij vochtig weer.

jjbalmszonen (0) PRO, 18 jaar geleden

Kan iemand mij aan een schema helpen van een Voyager 3,3I 1995 en weet iemand of er op beide zwarte draden van de lambdasonde spanning moet staan?

Gerrit3621 (0) PRO, 18 jaar geleden

Heb je de benzine druk gemeten brandstofdruk wil nog wel eens wegvallen of aanzuig filter in de brandstof tank verstopt is heel fijn van struktuur

Scott10812 (0), 17 jaar geleden

> Deze 3,3I houdt erg in en slaat af <

Ik heb hetzelfde probleem met de mijne. Voyager 3.3I HR- 1998. Auto ploft ook en geeft sinds enige tijd ook geknal onder de voorklep (voor bestuurdersdeel).
Tot nog toe heeft geen enkele garage mij van het probleem af kunnen helpen. (ben al 1 jaar aan het klungelen)
Was het probleem eerst alleen op gas (droog of nat weer - maakt niet uit), nu gaat het ook op benzine beginnen.
Ben dus erg benieuwd of iemand inmiddels een oplossing weet.

janh5107 (0) PRO, 17 jaar geleden

mogelijk water in verbrandingsruimte.
J.E

Gerrit3621 (0) PRO, 17 jaar geleden

Het ploffen op gas en benzine is meestal bougiekabes latere typen hebben kabels zonder metalen kappen ook het gebruik van Bosch bougies orgineel is Champion geeft minder kans op ploffen ook mogelijk bobine blok stuk en zijn de kleppen niet te diep weg gezakt door het rijden op lpg laat eventueel een lektest bij koude motor uitvoeren

gibson (0) PRO, 17 jaar geleden

Hallo,

Bekend bij de 3.3 is de bobine die voor op de kop gemonteerd is.
Deze begeeft het vaak met de genoemde klacht en ongecontroleerd afslaan.
Na 10 min. wachten doet hij het weer.

Suc6
Bert

imko van heumen (0) PRO, 17 jaar geleden

Let op bij een LPG auto moeten er andere bougies in , dus niet de orginele bougies en de bougiekabels verbrande vaak door de uitlaat en geven dus dan geen goede vonk.

Kijk ook even naar het luchtfilter , deze wil nog wel eens uit elkaar klappen en dan gaat het echt fout.
Het gaat over het onderste gedeelte wat naast de radiateur zit .




Groetjes

mekotech (0), 17 jaar geleden

code 21 :

oxygen censor.... dus kijken naar je luchtfilter.. en alle stekkers ed daaromheen.

mekotech (0), 17 jaar geleden

code 21 kan ook zijn de sensor die in de uitlaat zit.. deze wil ook wel eens niet werken..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.