Chrysler 300c: kNIPPERENDE KOPLAMPEN EN COMPLEETDASHBOARD

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.5

HOE MEER VERBRUIKERS DESTEMEER KNIPPERT DE HELE WINKEL .Heb eenexterne accu bij de originele accu met startkabels aangesloten een het probleem is opgelost!! Maar om nu zo altijd rond te rijden is ook al wat.Wie weet hier iets op?

07048

Geplaatst door 07048 (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler 300C? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

br0ns (0) PRO, 12 jaar geleden

Is de originele accu niet gewoon stuk ? En hoe kwam de dynamo uit de test ?

07048 (0) PRO, 12 jaar geleden

Had de accu al vervangen door een nieuwe ,maar probleem nog steeds het zelfde.Heb de dynamo laten testen en deze was goed .Het geval is de spannings regelaar zit niet in de dynamo.De Spanning wordt geregeld in de boordcomputer!!hoe bedenk je het!
In het buitenland ook op internet gekeken ,daar is het probleem alom bekend.Maar helaas niemand met een oplossing .
Maar met nu 2 80Ampere accus in de kofferbak is het probleem nagenoeg weg.Het blijft vreemd.

bartf (0), 12 jaar geleden

Het is al een oud topic maar wellicht zijn er nog mensen op zoek naar een oplossing of wordt er nog steeds gereden met 2 accu's in de kofferbak.

Zijn hier ook niet de computeronderdelen verdeeld in diverse componenten? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met een Grand Voyager uit 2002. Aanvankelijk knipperde ook alles behoorlijk inclusief binnenverlichting en koplampen. Een soortgelijk probleem dus. Bij de Voyager zit de spanningsregelaar in een front control module die aan de relais/zekeringenkast gekoppeld zit onder de motorkap. Wat in mijn geval heeft geholpen was de FCM loshalen, de zekeringenkast loshalen, alle contacten eerst met contactreiniger schoonspuiten, opschuren waar mogelijk (ben je even mee bezig.) Hierna de contacten op de FCM nog even licht buigen voor beter contact en daarna de boel weer monteren. Ik zie nu nog steeds af en toe iets knipperen maar aanzienlijk minder. Bij mij lijkt het dus effect gehad te hebben.

Op diverse fora in de USA zie ik namelijk ook veel van dit soort problemen staan waarbij men heel vaak een oplossing heeft in het reinigen van deze contacten. In mijn geval kan ik nog de FCM vervangen maar dit lijkt vooralsnog niet meer nodig.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 300C of stel zelf een nieuwe vraag.