Deze auto is onder het rijden uitgevallen. Daarna starten en weer lopen. Dit is al div.malen gebeurt.Volgende P codes zijn opgeslagen. P0261,P0264,P0267,P0270,P0273,P0276. Deze geven aan dat inspuitvolume van alle injectors te klein is. KTS geeft ander codes en geeft als beschrijving injector kortsluiting.Ik vermoed dus een centraal probleem. Heb voeding relais gecontroleerd. Alarm doorverbonden. Zonder resultaat. Nu ben ik op zoek naar het motorregelapp. Weet iemand waar dit zit? Of iemand ervaring met dit probleem?
groeten Manfred.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Officiele uitleg voor P0261 is Cylinder 1 Injector Circuit Low. De rest idem voor cylinder 2 t/m 6.
Dat kan veroorzaakt worden door het ontbreken van een voeding.
Tegenwoordige diesel-injectors werken op 80 volt, die door de ecu gemaakt wordt.
Klopt. Vandaar ook dat ik motorregelapparaat wil controleren op juiste voeding. Heb gevonden waar dit zit maar is moeilijk berijkbaar. Zit diep onder hoofdremcilinder. Moet volgens mij hele watervangbak en ruitenwissermechaniek voor uitgebouwd worden. Zodra ik weer tijd heb begin ik hieraan.
Probleem opgelost. Heb massakabels bij R.koplamp gereinigd. Deze waren gecorideert door de ruitensproeiervloeistof omdat vulpunt ernaast zat. Na dit te hebben uitgevoerd heeft probleem zich niet meer voor gedaan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 300C of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar