👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hoi,
Het probleem dat ik momenteel met mijn wagen heb is het volgende... Als ik de lucht blazers opzet en ik druk mijn rempedaal in, dan gaan de toeren op en neer en hoor je dat hij zichelf constant moet corrigeren. Heel vervelend als je dezer dagen in een file zit, als je telkens een beetje gas moet geven om vooruit te komen. De wagen schokt dan en je wordt er zeeziek van. Als je de wagen parkeerd en je zet de blazers op, zonder het rempedaal in te drukken dan is dit geen probleem.
Zet ik de blazers af dan draait de motor perfect.
Iemand enig idee?
Groeten,
Pieter.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dag Pieter,
Misschien draait de motor te langzaam stationair. De dynamo moet teveel zijn best doen om de remlichten te laten branden en de ventilator te doen draaien. In principe doet de accu dat maar misschien is deze niet helemaal goed meer. Omdat de dynamo vermogen moet gaan leveren merk je dit dan aan het toerental van de motor.
Ik heb ongeveer iets soortgelijks gehad (alleen in de winter eigenlijk, koud, weinig toeren). Met de ontwaseming aan en de remlichten dus in de file staan. Toen ging mijn "check gages" lampje aan: te lage stroom van de dynamo. Beetje gas erbij en het was over. Het toerental bleef geloof ik wel normaal naar mijn idee.
Dus misschien is je stationair toerental een klein beetje te verhogen en ben je van het probleem af (hoeveel toeren maakt hij nu stationair in D?). Of laat je accu en dynamo even nakijken bij de garage/dealer.
Suc6
Jvr
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar