Hallo Chryslerspecialisten.
De Chrysler daytona voor het dagelijks gebruik van mijn zoon heeft wat lastige probleempjes. Er zit een nieuwe ontsteking op, nieuwe kabels en nieuwe bougies. Gasklephuis is gereinigd.
Stationair loopt de auto warm erg onregelmatig, de toerenteller slaat alle kanten op en vreemd genoeg gaan de stads/ mistlichten spontaan aan terwijl er verder geen verlichting aan is (ook de achterlichten branden nu niet)
Met de code uitleestruc (contact aan-uit-aan-uit-aan) krijg ik de code 13 gevolgd door 55 wat einde betekent. Kan iemand mij zeggen wat code 13 is en hoe ik de boel evt reset? en tweede probleem is dat de wagen in een week tijd een volle accu compleet doodtrekt, er moet ergens lekstroom zijn, maar kan niets aantonen, ieand die daar ervaringen mee heeft? De auto is technisch idetiek aan een 91ér voyager vin nr = 1C3XG24K7M6161660 => vin nr.
iedereen die mij wat info kan geven alvast bedankt
Peco Power
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoi peter, resetten is dat niet gewoon accu los ik heb hier wel info code 13 van een 5.7 l (cfi) daar staat oxygen sensor circuit,maar weet niet zeker of dit ook voor jou motor geldt,, filty oxygen sensor of connector,,
en ik heb hier een dodge ram van met zo'n italiaans motortje erin die had om de haverklap zijn accu leeg nu zit er onder de motorkap linksvoor die zwarte bak met relais en er was een relais warm als je die eruit pakt en weer erin zette klikte hij ook ik ben er nooit achtergekomen waar die voor is maar heb hem eruit gehaal en probleem lege accu is opgelost en alles werkt ikzelf denk iets met zelfdimmende binnenverlichting
16 jaar
Hoi Robby, ik ga ff kijken naar een relais, zelfdimmende binneverlichting zit er niet in, maar wat me opviel was een plekje op de motorkap wat direkt weer droog was als het regende, nou zit daar aan de binnenkant de vacuumroute stikker en dus minder isolatie,dus ik dacht dat het daar aan lag, maar ik ga ff zoeken. Code 13 is op internet niks over te vinden (bij 151 cub inch) maar zal alle stekkers eens ff inspuiten, oliedruk was de ene keer goed, de andere keer niks en dat zat ook in de stekker op de druksensor, is nu (gelukkig) goed, toerenteller gezwabber zal daar ook wel inzitten, auto heeft de afgelopen jaren nauwelijks gereden, kilometerstand is ook nog maar 95000, is in 95 meegenomen door 1e eigenaar uit Canada (was daar nieuw gekocht) en heeft ook nog stempeltjes tot 70000km bij chrysler dealer in Nederland, alle apk rapporten zijn d'r bij (2006 met steekproef bijv.) stuurt en remt als nieuw! alleen exterieur heeft allemaal parkeergarage deukjes (stond de laatste 2 jaar opgeslagn in parkeergarage) Wil hem alleen ff netjes rond laten lopen zodat m'n zoon d'r fatsoenlijk mee rondrijden kan (als ie volgende week tenminste slaagt voor z'n rijbewijs) heeft ie tenminste wat anders dan een opgepimpte civic/golf etc.
in elk geval bedankt voor je reacties
groet
Peco Power
[img]http://i57.photobucket.com/albums/g201/p...[/img]
[img]http://i57.photobucket.com/albums/g201/p...[/img]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Daytona of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar