Vraagje. Ik heb een automaatbak vervangen van een 3.0. De auto waar de bak onderuit kwam had geen problemen. Nu maakte ik een proefritje en hij schakelde 1 keer op naar de tweede. Daarna niet meer. Achteruit gaat ook goed, verder niks loos. Nu heb ik me laten vertellen dat ie op een noodprogramma gaat lopen. Moet je dit resetten of kan dat niet. De selecterkabel gaat ook wat zwaar, maar dat is het naar mijn mening niet.Toen ie naar de twee schakelde, ging dat ook heel soepel. Ik ga morgen de zeef maar even vervangen, baat het niet, dan schaadt het niet. Hij lag ook al een tijdje op de sloop.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
resetten gebeurt door de accuklem er een half uurtje vanaf te halen je vergat te vermelden of je ook de computer meevervangen hebt van de automaatbak ;zit niet het probleem in de computer ?
laat anders eerst eens de automaatbak-computer uitlezen of deze geen foutcodes aangeeft
succes
Ik heb geen computer meevervangen. Hoe kan ik dat controleren. Zijn die wel eens defect?
19 jaar
meten is weten ,gokken is dokken.vervangen van automaatbak moet je alleen doen als je zeker weet wat het probleem is,laat daarom de code's even uitlezen bij een dealer of transmissie-revisiebedrijf voorbeeld> nieuwe bak monteren maar de oliekoeler niet spoelen betekent dat je waarschijnlijk slijpsel in je nieuwe bak krijgt !!
of een slechte solenoid in je bak vervangen kost bv 125 euro maar je vervangt dan meteen de hele bak
nogmaals meten is weten ,gokken is dokken.helaas is dat echt zo
succes
19 jaar
Ik ben het met je eens. Gelukkig is het niet mijn pakkie an, maar van de eigenaar. Die wilde er een sloopbak onder hebben.
Maar nog bedankt.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar