De betreffende Voyager loopt veilloos op LPG maar op benzine slaat de motor af en toe af bij willekeurig welk toerental.
Meestal start hij direct weer echter enkele keer wil de motor totaal niet aanslaan. Het is een aan- of uit effect: draait 100% of niet. Blijkbaar happert de benzine inspuiting, maar of het nu de druk is die wegvalt of de verstuivers niet meer aangestuurd worden blijft de vraag. HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Inmiddels heeft de auto het totaal begeven. Na afkoeling liep hij op nog slechts 4 cilinders. Bobinespoel 1+4 wordt niet aangestuurd door de ECM. De computer blijkt defect. Na vervanging door een rebuild ECM bleek OOK de bobine te zijn doorgebrand. Kortsluiting op spoel 1-4. Wellicht is dit weer de oorzaak van het bezwijken van )gelukkig alleen originele) ECM.
Auto rijdt weer na montage van andere bobine.
Kwaal nog altijd niet genezen. Af en toe wil de motor ook maar heel moeilijk aanslaan. Soort twijfel start: aan en direct weer uit. Bij medium warme motor vooral.
19 jaar
Kwaal gevonden: Was de MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor. Na vervangen probleem volledig opgelost.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar