Chrysler Voyager: TRILLEND STUUR IN DE BOCHT

Bouwjaar: 1992

IK WIL EEN CHRYSLER VOYAGER 3.3 AANSCHAFFEN
HIJ HEEFT PAS EEN NIEUWE BAK GEKREGEN MAAR ALS IK DOOR DE BOCHT GA TRILT HET STUUR
WAT KAN HIERVAN DE OORZAAK ZIJN ?
EN WAAR MOET IK NOG MEER OP LETTEN???

dennis2108

Geplaatst door dennis2108 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Voyager? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

jvr (0), 18 jaar geleden

Dag Dennis,

Automaat ga ik vanuit? Weet dan zeker dat het een nieuwe is, veel van deze bakken schijnen al vrij snel problemen te krijgen... Op zijn tijd olie en filter vervangen en je komt een heeeel eind, dat wel.

Een trillend stuur kan door speling zijn op de assen of kromme schijfremmen. Maar is het niet de motor die door een bocht iets gaat hangen? Of misschien de bak wel doordat deze vervangen is? Hoor je ook een wat kloppend geluid of alleen de triling in het stuur? Misschien kan uitlijnen helpen.

Voor de rest zou ik kijken of de wagen niet "uitgewoond" is. Alle knopjes aanwezig, werkend, elektrisch alles in orde, bekleding netjes, dat soort dingen. Maar daar zul je waarschijnlijk bij elke auto op letten :)

Voor de rest mechanisch weet ik het niet, alleen dus de bak. Ik heb sinds 1990 de derde bak erin zitten (Saratoga).

Succes met de koop,
Jvr

dennis2108 (0), 18 jaar geleden

BEDANKT JVR...IK GA MORGENOCHTEND OPNIEUW KIJKEN EN ONDERHANDELEN
EN ZAL HET EUVEL NADER BEKIJKEN...DANKJE VOOR DE TIPS

Andre330 (0), 18 jaar geleden

zo dat is een duur grapje, sinds 1990 de derde versnellingsbak j van r ! of heb je het zelf gereviseerd?

jvr (0), 18 jaar geleden

Dag Andre,

Het is (gelukkig) niet in mijn tijd gebeurt. De vorige (eerste) eigenaar heeft twee keer problemen ermee gehad en heeft toen (de eerste keer zelfs nog onder garantie geloof ik!) een andere bak gekregen.

Schijnt vaker te gebeuren met deze bakken. De juiste olie is erg belangrijk. Ik heb bijvoorbeeld ATF+3 nodig, de tijd heeft geleerd dat met andere olieen de bak zo op is... terwijl Chrysler zelf nog Dexron adviseerd als dit niet voorhanden is! (Niet gebruiken dus!!!)

Maargoed, hij rijdt nog steeds als een zonnetje :) Alle niveautjes op zijn tijd even checken en er is niets aan de hand.

mvg
Jvr

Andre330 (0), 18 jaar geleden

ik heb pas mijn versnellingsbakolie vernieuwd even een filterkit gehaald daar zit gelijk een afdichtingsring bij voor de oliekarterpan want daar zit de filter in, en de olie heb ik los gekocht in polen ( geen idee wat voor type olie het is maar het is in ieder geval wel transmissieolie roodkleurig) toen ik mijn oliekarterpan losmaakte zag ik dat daar een losse magneet inlag daar aan zaten allemaal metalen splinters (van de slijtage denk ik) het stelt in ieder geval niets voor.

dennis2108 (0), 18 jaar geleden

ik ben eruit heren
het rubbertje van de fuseekogelhoes is gescheurt andere unit gehaald op de sloop en die wordt er binnenkort opgezet .

gr Dennis

Andre330 (0), 18 jaar geleden

dat is mooi

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.