nadat de gastank leeg gereden was schakelde de auto op benzine.
Na 300 meter gereden te hebben begon de auto slecht te lopen, hier in de werkplaats aangekomen liep de benzine uit de uitlaat.
De injectoren heb ik laten controleren en zijn allemaal goed, de stekkers van de gastank en de verdamper heb ik er al afgehaald zodat de auto niet op gas en benzine tegelijk lopen kan maar zonder resultaat.
Uitgelezen storing P0201 injector cirquit storing cilinder 1 (permanente storing)
Is er iemand die een dergelijk probleem al eens is tegengekomen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ja, waarschijnlijk kortsluiting in het stuursignaal tussen injector en ecu.
In uitzonderlijke gevallen is de ecu zelf kapot.
vacuumbrandstofdrukregelaar stuk?
als het membraan gescheurd is wordt er benzine aangezogen.
Waar zit de vacuumbrandstofdrukregelaar kan deze niet vinden
op een van de beide fuel-rails
[quote=apollo1]Waar zit de vacuumbrandstofdrukregelaar kan deze niet vinden[/quote]
Heb die ook niet.
Ik denk dat je toch even verder moet kijken naar de injector als het zo erg is al je omschrijft. Wordt deze constand bekrachtigt of niet en dan kijken waar het aan ligt.
Heb injectoren comleet met brandstofrail eraf gehaald toen auto op contact gezet en injector van eerste cylinder spuit dan al volledig brandstof in wie weet wat hiervan de oorzaak is mvgr autobedrijf R Olde Riekerink
Injector stuk (niet echt waarschijnlijk), kortsluiting in de bedrading of de ecu is overleden.
Injector zelf kun je testen door deze te wisselen met de injector ernaast.
Injector al gewisseld maar deze is niet kapot
Welke ecu kan kapot zijn die van het gas aan zijkant van de accu??
Dat is ook nog een extra mogelijkheid die ik vergeten was.
Het relais of de ecu of wat dan ook gebruikt wordt om de benzine injectoren af te schakelen tijdens LPG-bedrijf.
Die kan ook nog kapot zijn. Maar normaal bedoel ik met ecu de benzine motor computer, die bestuurt de injector.
Heb je de bedrading al doorgemeten?
Als ik de auto op contakt zet spuit hij direkt op alleen de eerste cylinder benzine in pas als ik ga starten doen de andere 5 mee
Kortsluiting met massa in de stuurdraad.
Kan zijn in de bedrading, het afschakelrelais van de LPG-installatie of intern in de motor computer.
Heb auto weer goed aan het lopen gasrelai was kapot vervangen door nieuwe maar nu blijft auto lopen ook als ik hem van het contact afzet raar raar hoe kan dit draden allen aan juiste kleur gesoldeerd ????
bij het uitlezen van de auto krijg ik foutcode P0508 Producentspecifiek wie weet wat dit is ???
Oldford jij had gelijk was wel het afschakelrelai maar weet je misschien ook het probleem waarom de auto door blijft lopen als deze van het contact is ???
Ten eerste zou ik de tool die je gebruikt eens updaten of vervangen.
De code is gewoon een algemene code en al minstens 8 jaar in gebruik.
P0508 - Idle Air Control System Circuit Low
Alles wat je scanner producent specifiek noemt kun je hier opzoeken: http://www.dtcsearch.com
Kennelijk is een signaal van de stationair regeling te laag. Mogelijk stekker los of kortsluiting met massa of de regelaar defect.
Doorlopen komt omdat er ergens stroom van daan komt die de benzine-ecu en Lpg-ecu blijft voorzien van stroom.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar