Gezien de leeftijd van de auto is denk ik het koudemiddel er uit of te weinig. Een elektrisch probleem kan natuurlijk ook. Denk daarbij aan: geen spanning bij de pomp, defecte drukschakelaars, zekering of reais enz. De druk in het systeem kun je laten meten maar zegt niet alles. Dan is het de vraag welk type koudemiddel er in zit. R12 mag niet meer worden gebruikt en dat betekent dat het systeem omgezet moet worden naar R134-A. Dit betekent andere filter/droger, andere olie op de pomp, systeem spoelen, misschien nog andere slangen en dan pas weer vullen met 134-a. Nogal 'n beetje werk en kosten. Mag alleen gedaan worden door een Stek-erkend bedrijf. Dus eerst maar eens kijken welk systeem er op zit en of er geen elektrische storing is.
Gezien de leeftijd van de auto is denk ik het koudemiddel er uit of te weinig. Een elektrisch probleem kan natuurlijk ook. Denk daarbij aan: geen spanning bij de pomp, defecte drukschakelaars, zekering of reais enz. De druk in het systeem kun je laten meten maar zegt niet alles. Dan is het de vraag welk type koudemiddel er in zit. R12 mag niet meer worden gebruikt en dat betekent dat het systeem omgezet moet worden naar R134-A. Dit betekent andere filter/droger, andere olie op de pomp, systeem spoelen, misschien nog andere slangen en dan pas weer vullen met 134-a. Nogal 'n beetje werk en kosten. Mag alleen gedaan worden door een Stek-erkend bedrijf. Dus eerst maar eens kijken welk systeem er op zit en of er geen elektrische storing is.
21 jaar