Rare situatie met deze Xantia break Hdi. Bij hogere snelheid is deze wagen zo soepel als wat qua vering.
Bij snelheden onder de 50 km/u wordt hij vooraan keihard.(en het is geen activa)
Sferen rondom vervangen, systeem grondig gespoeld en hoogteregeling nagezien. Niks gebaat.
Zou een veercylinder kunnen "vastlopen" ? Lijkt dat hij linksvoor harder is dan rechts (de sferen werden al onderling gewisseld zonder effect)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Let ook even op de stabilisatorstangen links en rechts. Zijn deze niet verbogen, losgeraakt of misschien wel gebroken? Overigens lijkt het mij ook goed om de veercomputer uit te (laten) lezen.
Deze 2 stangen zijn beiden vervangen (wegens gerammel).
Heeft deze auto een veercomputer ? Is gewone Xantia break 2.0 hdi Vsx. Behalve hoogteregeling nergens iets bij te regelen denk ik.
7 jaar
Dit zijn een aantal sensoren en actuatoren voor de elektronische regeling (zaten ook al op de XM en BX)
Code Regelkring of onderdeel
21 Manocontact remmen
22 Gaspedaal potentiometer
23 Stuurwielsensor
24 Ontstekingssensor
25 Sensor van de carrosserie uitslag
31 Voorste elektroklep van de vering
32 Achterste elektroklep van de vering
53 Voeding van de regeleenheid
54 Elektronische regeleenheid
groet, Atte
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Xantia of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar