Ik heb een raar probleem . Dit gebeurde ook al voor de ombouw naar 123 . Ik had gehoopt dat het hier mee weg zou zijn. Het volgende is gebeurt en dat 4 x tijdens een rit van 50 km. Hij valt uit tijdens het rijden ik start hem dan weer en hij loopt normaal. Vervangen is dus 123 ontsteking, bougies, olie, oliefilter, bougiekabels, bobine enzovoort. Wat ik wel merk is dat hij iets loopt in te houden, zeg maar dof lopen. Je merk dat hij meer kan maar niet wilt.
Waar moet ik aan denken?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je geen vaporlock in je brandstof systeem, loopt de brandstofleiding goed vrij van het motorblok , als er dampbellen ontstaan in je leidingwerk , kan dit verschijnsel ook ontstaan.
Je bedoelt dat de tank niet ontlucht word? En hoe kan ik dit oplossen?
5 jaar
Hoe groot is de opbrengst van de brandstofpomp . een kopje vol moet in zo'n 3 seconde vol zijn stationair lopend.
Als je de druk kan meten 0,2 bar is voldoende.
Tank ontluchting is belangrijk en te testen door zonder dop te rijden.
Succes.
vaperlock betekent dat er lucht in het benzine systeem komt door de hitte van de motor, Als een leiding te dicht bij de motor ligt.
zou 2 meters aansluiten. of er 12 volt op de ontsteking blijft en een benzine druk meter. schone benzine geen verstopt filter of zeef in de tank?
Is toch brandstof probleem. Ik heb ook een benzine toevoeging toegevoegd en het probleem is bijna weg. Doe dit over 1 tankbeurt nog eens. Ook heb ik meer vermogen nu.
Ik gebruik Forte moto 1 en 2 is eigenlijk voor een motor maar een 2cv vind het ook fijn!
5 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën 2cv of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar