Nog geen 25 dagen geleden de multiriem laten vervangen want hij was kapot, de geleide rol van de dynamo was ook beschadigt dus er kwam een dynamo bij.
totaal kosten riem + dynamo+ 2.38 uur werk = 426.16 euro
nu weer er afgelopen , gargage gebeld ,, anwb gaf als advies geen noodreparatie want spanrol was ook niet goed.. terug naar garage,, veel begrip ..
werd direct hersteld...BLA BLA bLA...bovag garage.
nu nieuwe spanrol erop nieuwe snaar ........... en nieuwe rekening.
is dit normaal of voel alleen ik mij bestolen .
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
lijkt mij dat de rekening naar garantie werkplaats moet...
of is er nog iets anders extra vervangen wat ze de eerst keer niet hebben gezien ?
spanrol zijn nu vervangen ,,
en mogelijk dat ook de stuur pomp niet in een lijn staat , dat zeg hij nu op de vraag of er andere stuur pomp op moet ,, tja dat weet ik niet ??
is na reparatie nog geen 2100 km me gereden ...
advies van ANWB/ bovag betalen en in beroep .... maar dan moet men aantonen dat men niet/wel naar de spanrol heeft gekeken .
14 jaar
na gesprek wel toegegeven dat er eerste keer niet naar de rol en spanner is gekeken .
" bedoel we hebben ook niet naar de uitlaat gekeken ".... opdracht was multiriem en geleide rol dynamo.
tweede reparatie ... multiriem + 2 maal rol + spanner + 0.96 uur werk = 247.94 euro.
ik stom genoeg eerst betaald en daarna pas naar buiten gegaan .
na controle staat de multi riem er bijna halve cm naast de geleider van de stuurpomp.
wordt bijna lachend verteld dat ik hier niet ver mee kom .
ik iets boos!! en anwb/bovag gebeld.
advies van anwb/ en bovag .. wederom laten maken vragen dat dit professioneel gebeurd en op de rekening wederom zeten onder protest betaald.
wordt vervolgt ....
staat ook nog bij de garage 75 jaar bovag lid ... xxxxxxx....
14 jaar
Aanklacht indienen bij de Rechtsbijstand, vervolgens contact verder opleggen met de garage voor een eventuele oplossing. Als het probleem blijft herhaling foto's maken en naar namen vragen en alles op brief houden. Al moet het ondertekend worden wat ze gedaan hebben (zwart-wit).
Stephan.
14 jaar
Er is altijd ook nog een 2e partij, het verhaal van de monteur heb ik niet gehoord natuurlijk.
(Misschien kijkt hij ook wel eens op Problemcar:)
Je staat op zichzelf wel sterk lijkt mij.
Ruime spanner komt vaker voor bij dit model, dus dat had een (goede) monteur moeten controleren.
Helemaal omdat ook bekend is dat door die ruime spanner (gaat dan schuin staan), rol of snaar binnen korte tijd weer sneuvelt.
Ook dat "niet in lijn staan" hoort niet zo afgeleverd te worden, hoort men de klant over te informeren en aan te
geven wat een eventuele oplossing is. (zij zijn de specialisten tenslotte)
Heeft weinig zin om iets zo af te leveren als je weet dat de klant een week later weer op de stoep staat met
dezelfde problemen.
Moet ook zeggen:
Een goede garage lost dit soort "probleempjes" zo op dat beiden (klant en garage) tevreden zijn.
Zoals het nu is gegaan lijkt mij allemaal heel "kort door de bocht" (in jou nadeel dan)
Ik zou nog eens met ze praten en ze jou visie op het geheel geven.
Oiram
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Berlingo of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar