probleem met stuurinrichting , waneer auto stilstaat of rijd en draaid aan stuur, gaat dit met schokjes.
je merkt dit zeer sterk in de bochten. en hoort ook een sterk gegrom of de band aanloopt in de wielkast.
bij 2300 toeren hoor je een soortgelijk geluid auto is van 1987 170.000 op teller het lijkt in de pomp te ,
zitten maar auto komt toch redelijk snel omhoog mijn gedachte gaan uit naar regelklep of pomp
wie kan mij helpen groeten John
Geplaatst door letini (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën Xantia? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Xantia of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
arie549 (0) PRO, 16 jaar geleden
slippende multieriem?
letini (0), 16 jaar geleden
arie bedankt maar dat is het helaas niet groeten John
bruumke (0) PRO, 16 jaar geleden
Het kan komen door het stuurblok(ventiel) maar ook door de hd pomp. dit is vrij lastig te beoordelen
letini (0), 16 jaar geleden
wat bedoel je met stuurblok (ventiel) datgene waar de vijfde bol op zit ?
andreas08 (0) PRO, 16 jaar geleden
voorraadbol is makkelijk te contr door de wagen inhoogste stand te zetten als je niet constant getik hoort is deze goed
je kan het beste eerst even kijken naar de lhm filters ik denk dat deze aardig dicht zitten door vervuiling
als dat het geval is is er bij de dealer een reiniger voor het lhm systeem te koop om het systeem te reinigen dit moet je er ± 4000 km in laten zitten en dan de orginele lhm vloeistof weer indoen
bruumke (0) PRO, 16 jaar geleden
Stuurblok ventiel is het blok dat je onder het reservoire ziet te zitten.
De Hd pomp is waar de multiriem overheen loopt.
letini (0), 16 jaar geleden
allemaal bedankt het probleem is opgelost met een nieuwe hd pomp