Het gaat om een foutmelding ( koelvloeistoftemperatuur te hoog) op het display die telkens verschijnt als het motor warm is. Dat komt 3 seconden voor en daarna zakt het temperatuur weer naar 90 graden af. Tijdens het op rood gaat dan slaat de motor af
Al 2 keer distributieriem vervangen
2 maal thermostaat huis vervangen en goed ontlucht
Maar heb gehoord dat je de koelvloeistof met de computer moet ontluchten weet niet als waar is
Heb alleen 2 fout meldingen koppellings pedaal sensor en gaspedaal sensor
Geplaatst door gert3659 , lid sinds 18 jaar geleden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Jumper of stel zelf een nieuwe vraag.
Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.
5 Reacties
kaleido 1 PRO, 4 weken geleden
Waarom is de distributie vervangen omdat hij warm liep ?
De koelventilatoren werken wel naar behoren , aansturing is goed ?
Wordt hij ook daadwerkelijk te warm ? Is dit gemeten .
gert3659, 3 weken geleden
Distributieriem is 1 ste keer vervangen op km en na 3maanden nog een keer dacht eerst waterpomp en samen met de thermostaat want had foutmelding daar
Ventilatoren werken normaal
Dat werkelijk warm word op testkast weet wij zijn er bijna 2weken er naar het zoeken
kaleido 1 PRO, 3 weken geleden
Is het ook gemeten met een externe meter , als sensor dit aangeeft prima maar uitleeskast vertaald gewoon het signaal wat hij krijgt .
Is sensor bedrading stekker ook gecontroleerd ?
gert3659, 3 weken geleden
Stekker is niet na gemeten is gewoon dat hij op lang afstand altijd op rood komt 2 a 3 sec dan staat op de teller dat moet stoppen en slaat de motor af dan is terug alles normaal doet het dikwijls
Beste antwoord, geplaatst door gert3659, 2 weken geleden
Ik denk dat het lucht in de water installatie was heb niets meer gehoord