hallo. ik moet binnenkort m,n distributieriem vernieuwen en gelijk dus ook de waterpomp etc, maar ik kan in mijn serviceboekje niet vinden hoeveel liter koelvloeistof ik nodig heb ?
wie weet dat ?
mvg: Frans.
Een liter of 5 is voldoende , doe er wel in wat er nu ook uit komt , waarschijnlijk geel.
Bedankt voor de tip over de inhoud van het koelsysteem door Kaleido en oldford !
7 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Dacia DUSTER of stel zelf een nieuwe vraag.
Kijk even op kroonoil.com.
7 jaar