Weet iemand hoe ik de kabeltjes van mijn koplampafstelling moet erop zetten
Nee zijn een soort remkabeltjes bij elke koplamp een
2 jaar
kabels ontspannen met de draaiknop in het interieur.
Dan eerst het uiteinde inhaken en dan de buitenkabel in de houder.
2 jaar
Bedankt voor jou reactie heb ik wat aan
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Dacia DUSTER of stel zelf een nieuwe vraag.
Is dat niet een stekker ?
2 jaar