bij daimler proffessionals wordt gevraagd hoe je deze moet ontluchten,ik kan daar op een of andere manier als particulier niet reageren of nieuw probleem plaatsen(fout op de site)ik zal het uitleggen,rechtsachter op de draagarm zit een electra doos die moet je effe losgooien door het kogelstangetje los te gooien wat hem verbind met schassis --draagarm,dan draai je de nippel bovenop de schokker los,laat de motor lopen en druk deze hefboom die op de niveauregelingdoos zit naar boven (of naar beneden)zodat je de net doet ofdat de wagen zwaar beladen wordt,dan even wachten er zit een vertaging op anders zou constant bij elke drempel je auto worden opgepomt,en dan komt er zo de olie uit,het is lang geleden maar ik geloof dat er maar een doos zit ,rechtsachter en die is voor beide schokbrekers,en anders als er links ook een zit dan weet je voldoende.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je hebt helemaal gelijk Robby
Het moet precies zoals je het hebt omschreven maar zonder werkende pomp gaat het niet
Die moest ik eerst weer aan de praat krijgen en daarna was het een peule schil
mvg Eddy
heel goed.[quote=edko]Je hebt helemaal gelijk Robby
Het moet precies zoals je het hebt omschreven maar zonder werkende pomp gaat het niet
Die moest ik eerst weer aan de praat krijgen en daarna was het een peule schil
mvg Eddy[/quote]
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daimler XJ-Serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar