close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Fiat Scudo: 2.0 JTD NIET AANSLAAN

Bouwjaar: 1999

HEB BIJ MIJ IN DE WERKPLAATS EEN SCUDO 2.0 JTD 99
probleem is het volgende, tijdens het rijden soms valt motor stil.
es soms smorgens niet starten, uitgelezen met computer en brandstofdruk te hoog : MEM.
MEM is dat de storing niet actief is.
is er iemand die dit probleem al eens meegemaakt heeft.
graag wat info hierover, voor dat ik de drukregelaar ga vervangen.
moet deze na montage gedecodeerd worden,?
Dank Raf.

Geplaatst door

romeoraf (0)
badge

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hebben ook enige weken geleden een scudo gehad die spontaan was afgeslagen, Bleek geen signaal naar brandstof onderbreker in de pomp te sturen, dus wel brandstof de pomp in en ook via retour de pomp weer uit maar niet de pomp uit naar de motor .
Hebben in stekker op re binen scherm twee contacten door verbonden zo dat het signaal wel door komt,
Satr onderbreker werkt dan niet meer doch de klant rijdt nog steeds en naar volle tevredenheid
Rinus Franse

Garage_LUX 0
badge

19 jaar

Ik heb het een en ander eens nagemeten, en blijkt dat de opvoerpomp in het brandstoftank ok is .
volgens mij zit ik met een defecte drukschakeling op de inj.pomp.
Rinus , kun je me vertellen welke doorverbinding je gedaan heeft.
bij mij zit er een BOSCH inj.pomp op.

romeoraf 0
badge

19 jaar

Sorry kan het papier niet meer vinden
Maar de Lucas pomp werkt met een ander systeem als de bosch.
Hier zit de brandstof afsluiter aan de achterzijde van de pomp
De stekker voor de doorverbinding zit op et rechter binnenscherm onder de motorkap aan een soort relaiskastje
Rinus

Garage_LUX 0
badge

19 jaar

Heb het probleem gevonden !
Twee kabels op elkaar doorgeschuurd onder de zekeringkast in motorcompartiment.
Een kabel van de injectie en een van de tweede snelheid van de koelfan.
Deze hersteld + drukventiel vervangen en wagen rolt terug, draait prima.
Bedankt voor de reactie jongens.
PS Later bleek dat dit een ongevalwagen geweest is, en ja hoor links voor , plaats waar de zekeringkast zich bevindt.
Greatings Raf.

romeoraf 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Scudo of stel zelf een nieuwe vraag.