👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Ik heb helemaal geen vonk op de bougies bdp sensor is ok. Kan iemand mischien mij helpen
Geplaatst door
al 19 jaar lid
bobine en de rest van de ontsteking is in orde ? Stefan
19 jaar
Alles is in orde stefan Kan mischien aan de ecu liggen?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Brava of stel zelf een nieuwe vraag.
bobine en de rest van de ontsteking is in orde ?
Stefan
19 jaar