👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Wie weet wat ik fout heb gedaan ?
Na een lekke koppakking heb ik na 20 uur sleutelen en honderden euro's lichter nog steeds last van overdruk in het bijvultankje.
Nieuwe koppakking , gevlakt , afgetest en 4 nieuwe voorverbr. kamers(Die vielen er zo uit !!)
De motor loopt zeer goed maar na 25 kilometer rijden blaast hij af en sta ik met een kokende motor
Na de reparatie brand het olielampje , het STOP lampje en me temperatuur meter slaat bij de 91 graden door naar kokend binnen een seconde (waarschijnlijk massaprobleem?)
We denken aan een verkeerde koppakking , ontluchten koelsysteem nog steeds niet goed (onwaarschijnlijk),
loszittende verbrandingskamer die het onderblok heeft beschadigd ?
Help me a.u.b anders koop ik nooit meer een FIAT
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik heb geen oplossing voor je, maar we hebben het hier wel over een PSA motor... en niet over een fiat motor.
helaas pindakaas maar in alle ervaring die ik met scudo s heb en dat is veel is er een remedie
een nieuwe kop plaatsen
heb eerder ook al eens na een lekke kop deze laten vlakken en afpersen niets aan de hand volgens het revicie bedrijf en na een paar km alweer aan de kook
echt de enige opliossing is een nieuwe kop sorry kan er niets beters van maken
het probleem is voorral bij de td versies aanwezig
dit komt doordat de motor niet goed wordt warm gereden en er te snel word geplanked
en zeg nu niet dat dat niet zo is want ik ken ze van binnen en buiten en weet er alles van
grtn
Hoe staat het met je waterpomp?? Verstopping in je koelsysteem?? Is de klacht exact gelijk aan voor je reparatie??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Scudo of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar