oke probleem
wagen had een uitgelopen drijfstang en een versleten inlaat nokkenas.
stukken vervangen en ,
na de koudstart een onregelmatig stationair toerental.
reeds testen gedaan ivm , brandstofdruk, distributie, injectoren,drukregelaar , injectie centrale geen fouten aanwezig volgens de examiner.
en toch hebben we een HC van +/- 400 en een CO en O² die binnen de waarden valt zelfs de lambda is bijna perfect 0,956
zijn een beetje ten einde raadt
help
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet per ongeluk de aanvoer-en retour brandstofleidingen verwisseld? Lambda is natuurlijk wel te rijk! Kan toch door brandstof (te hoge) druk komen.
nee hoor de leidingen liggen juist en de benzine druk ligt binnen de voorgeschreven waarden
Ik weet er ook niet direct geen raad mee. Maar een lambdawaarde van 0.956 is normaal toch een stuk te rijk hoor. Voor de keuring moet die zelfs tss 0,970 en 1,03 liggen.
Ik zou bijna denken dat de distr. er naast staat. Maar dat heb je toch zeker goed gecontroleerd?
En de nokkenasversteller, zou die roet in het eten kunnen strooien?
Wat is een co wat binnen de waarde valt? Als alles goed is bij warme motor echt wel nul!
de distributie is echt wel goed drie maal gecontroleerd
zelfs de nokkenas versteller is getest
we hebben dit getest kort na de koudstart ,dan beginnen de problemen pas , en hoe warmer hoe slechter tot het stilvallen aan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Barchetta of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar