👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Op welke pool van de dynamo moet ik de signaaldraad van de toerenteller aansluiten? Het is een 900cc. Gr. Jean
Geplaatst door
al 20 jaar lid
Moet dat draad niet naar de bobine? Heb zelf wel eens een leuk klokje aangesloten op de stuurdraad van de bobine. Groetjes, Micha
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.
Moet dat draad niet naar de bobine? Heb zelf wel eens een leuk klokje aangesloten op de stuurdraad van de bobine.
Groetjes,
Micha
20 jaar