auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Ford Escort: draag arm rubbers vervangen

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4i

hoe moet ik me draag arm rubbers vervangen en is het moeilijk?

Geplaatst door

berend25 (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

komplete draagarm vervangen zijn niet zo duur en de rubbers zijn verbeterd zijn trouwens makkelijker te krijgen.en dan is gelijk het voorste rubber en de fuseekogel ook weer nieuw.

tonny11609 0
badge

18 jaar

hoe duur zijn ze compleet dan ongeveer en hoe vervang ik zo iets

berend25 0

18 jaar

kijk maar op www.hbase.nl en vervangen is het wiel er af klembout van de fuseekogel eruit draaien en de twee bouten van de draagarm als het de bakzijde is het subframe lossen dat de bouten er uit kunnen en dan de boel weer monteren

tonny11609 0
badge

18 jaar

kan ik de auto ook gewoon op krikken aan 1 kant niet dat ik iets los maak dat de hele zooi naar beneden komt en moet die rubbers ook niet in de onderkant van de auto ook geperst worden...

berend25 0

18 jaar

in het sub frame zitten geen rubbers enkel de bouten als je er tegen op ziet en niet technisch bent niet aan beginnen.!

tonny11609 0
badge

18 jaar

je moet hem toch enkel op krikken begin eerst bij me versnelingsbak die kant dus op krikken en de bouten los gooien toch .. kan het wel maar enkel ik hoop niet dat ik iets tegen me kop krijgt ofzo

berend25 0

18 jaar

neem uit voorzorg naast je gereedschapskist ook een verbanddoos mee, oja en misschien een helm voor het geval dat je echt iets tegen je kop krijgt ;)

ibo 0
badge

18 jaar

aan de bakzijde moet het hele subframe zakken anders krijg je de bout er niet uit die moet namelijk naar boven en daar zit de versn bak in de weg dus het sub frame moet zover zakken dat de bout er uit kan. Andere kant is dat niet nodig daar heb je ruimte genoeg. anders de kop van de bout er af slijpen dan kan die naar onder weg en dan een nieuwe bout monteren vanonderaf.

tonny11609 0
badge

18 jaar

En niet vergeten. Nadien je auto opnieuw uitlijnen!!!

succes

Fredo 0

18 jaar

moet allebij de wielen vrij staan ben aan de passagiers kant mee bezig en die bouten aan de onder kant zitten muur vast

berend25 0

18 jaar

het leven van een monteur gaat niet over rozen!!!!!

tonny11609 0
badge

18 jaar

ik heb zoveel kracht op die bouten gezet dat me grote ring sleutel brak

berend25 0

18 jaar

luchtsleutel gebruiken

tonny11609 0
badge

18 jaar

die haal ik zo uit me binnenzak

berend25 0

18 jaar

goed gereedschap is het halve werk en kruipolie wil ook helpen en ervaring doet ook veel

tonny11609 0
badge

18 jaar

wees blij dat het allemaal vast staat... Als het niet vast stond zou je nogal lachen tijdens het autorijden...

Misschien kan idd wat kruipolie helpen...

Succes

Fredo 0

18 jaar

heb ik al gedaan en met rijden lach ik al met 130 kilometer per uur is die auto niet meer te houden... ga van links naar rechts

berend25 0

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.