Ford Escort: draag arm rubbers vervangen

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4i

hoe moet ik me draag arm rubbers vervangen en is het moeilijk?

berend25

Geplaatst door berend25 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Escort? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

17 Reacties

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

komplete draagarm vervangen zijn niet zo duur en de rubbers zijn verbeterd zijn trouwens makkelijker te krijgen.en dan is gelijk het voorste rubber en de fuseekogel ook weer nieuw.

berend25 (0), 17 jaar geleden

hoe duur zijn ze compleet dan ongeveer en hoe vervang ik zo iets

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

kijk maar op www.hbase.nl en vervangen is het wiel er af klembout van de fuseekogel eruit draaien en de twee bouten van de draagarm als het de bakzijde is het subframe lossen dat de bouten er uit kunnen en dan de boel weer monteren

berend25 (0), 17 jaar geleden

kan ik de auto ook gewoon op krikken aan 1 kant niet dat ik iets los maak dat de hele zooi naar beneden komt en moet die rubbers ook niet in de onderkant van de auto ook geperst worden...

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

in het sub frame zitten geen rubbers enkel de bouten als je er tegen op ziet en niet technisch bent niet aan beginnen.!

berend25 (0), 17 jaar geleden

je moet hem toch enkel op krikken begin eerst bij me versnelingsbak die kant dus op krikken en de bouten los gooien toch .. kan het wel maar enkel ik hoop niet dat ik iets tegen me kop krijgt ofzo

ibo (0) PRO, 17 jaar geleden

neem uit voorzorg naast je gereedschapskist ook een verbanddoos mee, oja en misschien een helm voor het geval dat je echt iets tegen je kop krijgt ;)

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

aan de bakzijde moet het hele subframe zakken anders krijg je de bout er niet uit die moet namelijk naar boven en daar zit de versn bak in de weg dus het sub frame moet zover zakken dat de bout er uit kan. Andere kant is dat niet nodig daar heb je ruimte genoeg. anders de kop van de bout er af slijpen dan kan die naar onder weg en dan een nieuwe bout monteren vanonderaf.

Fredo (0), 17 jaar geleden

En niet vergeten. Nadien je auto opnieuw uitlijnen!!!

succes

berend25 (0), 17 jaar geleden

moet allebij de wielen vrij staan ben aan de passagiers kant mee bezig en die bouten aan de onder kant zitten muur vast

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

het leven van een monteur gaat niet over rozen!!!!!

berend25 (0), 17 jaar geleden

ik heb zoveel kracht op die bouten gezet dat me grote ring sleutel brak

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

luchtsleutel gebruiken

berend25 (0), 17 jaar geleden

die haal ik zo uit me binnenzak

tonny11609 (0) PRO, 17 jaar geleden

goed gereedschap is het halve werk en kruipolie wil ook helpen en ervaring doet ook veel

Fredo (0), 17 jaar geleden

wees blij dat het allemaal vast staat... Als het niet vast stond zou je nogal lachen tijdens het autorijden...

Misschien kan idd wat kruipolie helpen...

Succes

berend25 (0), 17 jaar geleden

heb ik al gedaan en met rijden lach ik al met 130 kilometer per uur is die auto niet meer te houden... ga van links naar rechts

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.