Hallo,
Ik heb een Focus TDCI die na een poos rijden er de geest aan geeft. De motor slaat af en het gloeispiraaltje gaat knipperen. Het probleem begon een paar maanden geleden, maar na uitgelezen te hebben deed hij het weer een poosje (soms 1 week, soms drie weken). De nokkenassensor is vervangen, de leidingen zijn vervangen, maar niets leek te helpen. De auto is er zo'n drie weken geleden helemaal mee opgehouden. De auto vervolgens naar een dieselspecialist gebracht die de pomp hebben gedemonteerd die vervolgens goed bleek te zijn. Daarna hebben ze de ICU opnieuw voorzien van nieuwe software wat volgens hun het probleem zou geven. De auto weer opgehaald die er na 75 km weer de brui aan gaf. Weer heengebracht en nu zou de ICU niet meer te programeren zijn, wat er dus op neer komt dat er een nieuwe ICU in moest. (Waarschijnlijk zou dit het probleem oplossen: Let op WAARSCHIJNLIJK). We hebben de auto weer opgehaald en nu zoeken we na bijna 1000Euro lichter te zijn een oplossing voor dit probleem. Wie kan ons helpen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je ook storing codes voor ons?
Is de lekretour diesel van de verstuivers al eens gecontroleerd?
Inderdaad kunnen lekkende verstuivers dit veroorzaken.
Ik heb helaas geen storingscodes gezien hier bij jou probleem ,maar ik zou maar eens kijken of de bedrading ergens bij de motor niet is doorgeschuurd,houd hij ook op nl ,maar alls je de storingscodes dan uitleest komen er allemaal van die onlogische codes uit.
Heb het al 2 keer meegemaakt een keer met een c max en keer met een transit,allebei hetzelfde probleem zomaar stoppen ,de een keer soms na b.v 100km ,de andere keer soms na 1000km.
Dus sucses ermee
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar