auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Ford Focus: Ford Focus Diesel 1.6 l DOHC TCI 110 pk geen vermogen

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.6 l DOHC TCI 110 pk

Heeft geen vermogen, bijvoorbeeld bij acceleratie dan is het net of ie maar 55pk heeft...

Verstuiversleidingen, brandstofverdeler, brandstofpomp en -leidingen zijn reeds vervangen bij een andere garage, maar dit is wel +/- een jaar geleden. We hebben de computer opnieuw laten inleren bij de dealer en toen is het 3 weken goed gegaan.

Wie heeft er tips e.d.?

Geplaatst door

600rr (0)
badge

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Foutcodes aanwezig?

Hans vK 0

17 jaar

Hans,


We krijg hem spoedig hier. We gaan hem inderdaad wel eerst even uitlezen.

600rr 0
badge

17 jaar

bij dit type gaat de inlaat buis zeer regelmatig kapot en blaast hij de inlaat lucht niet in de motor maar de motorruimte in , dit is duidelijk te zien net boven het oliefilter is deze gescheurd en nat vd olie

alex drost 0
badge

17 jaar

uitlezen met ids. EGR klep gooit vaak roet in het eten. vermogen met open staande egr maar gering. inlaat buis scheurt inderdaad bij de ophangbeugel boven aan. franse kwaliteit.

bassboy 0
badge

17 jaar

[quote=bassboy]inlaat buis scheurt inderdaad bij de ophangbeugel boven aan. franse kwaliteit.[/quote]
Je zou geneigd om dit te zeggen, echter bij de franse auto's blijven deze onderdelen heel!

de ophanging is daar anders.

Doktor 0
badge

17 jaar

De inlaatbuis is inderdaad lek. Er was een te lage vuldruk. Tevens zit de EGR-klep vast. Wij gaan hem repareren. Bedankt voor de tips tot zover! Ik houd u op de hoogte.

600rr 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.