close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Ford Escort Van 1.8TD: foutmelding P1765 : Magneetklepcircuit timing

Bouwjaar: 1999

Ha,



Ik heb een escort Van 1.8TD en die loopt met stotteren en stoten. Ik heb de computer uitgelezen met een Snap-on diagnostics en die komt met een foutmelding P1765 : Magneetklepcircuit timing. Weet iemand wat dit inhoud????


Geplaatst door

Toom (0)

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

dit is de vervroegingsklep in de brandstofpomp.

janh5107 0
badge

21 jaar

Zit voor op pomp met zwart jasje , kan je los vervangen kost ongeveer 150 euro

Ernie2878 0
badge

21 jaar

Volgens mij heb ik hier al na gekeken. Zitten hier 2 draadjes aan en maakt bij het 2 contact (voor het starten) een TRRRRRRRRRRRRR geluid?

Toom 0

21 jaar

Als die klep inderdaad lawaai maakt zoals je beschrijft, ga ik ervan uit dat hij goed werkt.Wat je dan zou kunnen checken is het brandstofsysteem en met name het pompje op het filterhuis.Dit gaat vaak stuk, alleen is het dan vaak een startprobleem wat je hebt.

Siem Bijman 625
badge vip badge

21 jaar

controleer ook of de krukaspoelie vast zit, dus niet uitgesleten is op de spiebaan,(de distributie kan dan wel op tijd staan, maar dan kan hij toch los zitten) komt voor bij renault/vw. Zo aan je verhaal te horen denk ik dat je het hier in kunt zoeken.

succes

arne650 0
badge

21 jaar

bedankt voor de reacties! Ik zal deze zeker gebruiken. Even voor de duidelijkheid: als ik mijn voet constant hou dan loopt ie even goed en gaat vervolgens roken en stotteren. Dit even ter info. Starten doet ie eigenlijk wel goed!

Toom 0

21 jaar

ookal maakt ie geluid,dan nog kan ie kapot zijn,of niet goed regelen.



laat hem ff bij de dealer uitlezen,mbv datalogger,en kijk of het gemeten,en gevraagd inspuittijdstip(tim-dem en tim-bk) gelijk oplopen,of gelijk zijn..



zoniet,dan vervangen..



en dat ie rookt,en stotterd ligt meestal daar aan!!



Niels8175 0
badge

21 jaar

Ik benniet goed op de hoogte van de constructie van deze motor ,maar, heeft deze auto UGR zo ja dan is het ook mogelijk dat de ugr klep open blijft en dan heb je hetzelfde.

oldtimer 0
badge

21 jaar

wat ook kan stuk gaan met die symptomen dat je beschrijft, is de derde injector (diegene met het elektrisch contact); men kan hem uitmeten, hij moet tussen de 90 en 130 ohm hebben. Voila!

oompie 0
badge

21 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.