na motorwissel wil motor niet aanslaan.Brandstofpomp is over gezet en het patslampje gaat na een paar seconde uit.Nu heb ik op aansluiting 2 op het relias in de zekeringkast geen spanning als ik het contact aan zet terwijl dit wel zou moeten?Ik heb de losse kabelboom totaan de brandstofpomp doorgemeten met een ohmmeter en deze 7kabels hebben geen onderbreking.Nu kan ik op de achterkant van de 7polige stekker heel slecht zien waar de draden op de stekker zitten.Heeft iemand voor mij een tekening of plaatje waar ik aan de voorkant van de stekker kan zien wat de pennummers zijn?(1tm7)EN WAAR IK PLUS OP MOET KRIJGEN en krijg ik maar 1plus op de brandstofpomp?Iemand een idee waarom mijn relias(aansluiting 2)geen spanning krijgt?Op aansluiting 3 en 1 op het relias heb ik wel geschakelde spanning en constante spanning.Alvast vriendelijk dank als iemand mij verder wil helpen!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
1 plus op pomp klopt
krijg je wel massa op 5 van relais?
Zal ik nog nakijken,kan ik zo een losse massa op 5 zetten? kun je me ook zeggen op welke aansluiting op de pompstekker de plus moet staan?Ik weet dat de draadkleur roodzwart is maar ik kan hem nog niet vinden,ik wil het graag zeker weten voordat ik er een spanning bij ga zetten.
kan het niet zo zijn dat je enertie schakelaar erop staat ??
heb zelf een paar keer gehad met een iveco daar zit de schakelaar in de motor ruimte
kwestie van effe indrukken en dan krijgt het pomp gedeelte spanning
spanning op pompstekker tussen pin 6 en 7 controleren ... uit mn hoofd
Is de pompzekering heel?
Wel belast meten!
dat is het hem juist tinus,hoe zie ik wat pin 6 en 7 is aan de voorkant van de stekker??er staan geen nummertjes op
6 en 7 zitten tegenover elkaar
aan de buitenkant
Heb je de stekker van de krukassensor niet verwisseld met die van de snelheidssensor op de boite?
12 jaar
[quote=slayer1981]6 en 7 zitten tegenover elkaar
aan de buitenkant[/quote]
dit maakt voor mij weinig duidelijker waar de plusaansluiting in de stekker zit!nee stekker van snelheidssensor en krukassensor niet verwisseld,op mijn uitleesapparatuur heb ik gewoon toerentalsignaal.
Dankjewel hbr,hier moet ik verder mee komen1 Vriendelijk dank!!
Pomprelias verbond wel door maar spanning kwam niet aan bij de brandstofpomp.er was een draadbreukje in de zekeringkast.Na dit verholpen te hebben wilde motor nog niet starten.Na lang zoeken oorzaak gevonden,namelijk beide tuimelaarassen zaten los,is dit normaal als je een nieuw draaien gedeelte met kop erop krijgt?Maar o.k motor draaid weer,bedankt voor het meedenken en probleem opgelost!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar