👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Een ford puma 1.7 op de zaak en die auto loopt steeds heet.de klant zegt dat het probleem is begonnen na het vervangen van een airco leiding in de auto,deze was lek rechtsvoor dit ging met de nodige tegenslagen is ons verteld(vervangen bij een andere dealer)
De radiateur,waterpomp,thermostaat,expansievat dop en de kachelkraan zijn reeds al vervangen,maar hierin zit het niet.ook het systeem op druk testen geeft geen resultaat want de meter blijft netjes op druk staan dus hij verliest nergens niks,als je met de CO-tester het aantal HC's gaat meten bij het expansievat geeft dit nagenoeg niks aan,dus een koppakking inwendig is het ook niet!steeds gaat het een paar dagen goed maar daarna loopt de auto weer heet,vooral als er in de file gestaan word en als men van de snelweg afkomt.het maakt ook niet uit of je de kachel uitheb staan of op warm of koud.de ventilator loopt ook gwn op normale snelheid dus niet op de hoogste standook zit er geen lucht in het systeem want het onluchte gaat gewoon goed.we hebbe nu de thermostaat eruit gelate en dan blijft hij wel goed op temperatuur,de kachel word ook gewoon warm.het rare is ook als je de kachelkraan afkoppeld,dus beide slangen aan elkaar koppeld zodat er geen vloeistof door de kachel stroomt dan blijft de auto wel goed op temperatuur dus loopt hij niet heet.de klant rijdt nu rond zonder thermostaat,we zijn bang dat we één klein ding bij deze auto over het hoofd zien wat dus steeds weer het probleem van het heet lopen geeft,heeft iemand een suggestie wat het nog zou kunnen zijn???of heeft iemand dit probleem ook een keer gehad???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nieuwe kachel kraan kapot is al vaker voorgekomen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Puma of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar