👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Doordat ik problemen ondervond met de laatste APK keuring ivm een te hoog co.
Zijn de compressie drukken van de cilnders gemeten.
Waar uit is gekomen dat dat de tweede cilnder zeer weinig compressie had.
Ik ben vandaag begonnen de cilnderkop de demonteren.
En verbaasde mij dat de kop met torx bouten vast zit.
Heb dus al een dop verziekt en ga zo verder met en nieuwe.
Mijn vraag is zijn er mensen die de aanhaal momenten van de kopbouten weten ?
De aanhaalmomenten van de lagerkappen van de nokkenassen ?
En moeten de bouten vervangen worden ?
Bvd Piet
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
waarom heb je niet eerst effe een lektest uitgevoerd,weinig compressie kan meerdere oorzaken hebben,ik heb info voor je in je mailbox ,ik zou nieuwe bouten kopen kosten niet veel als ze afbreken ben je doodziek,volgens gevens mag je ze twee keer gebruiken maar dat risico zo ik niet lopen
Dank je wel Robbie voor de reactie en email.
De reden dat ik geen lektest gedaan heb ik eigenlijk
dat een verbrande klep niet ongewoon is als je auto op gas loopt.
Maar in je mail zie ik tien kopbouten.
Die twee bouten tussen de bougies, zit hij daar ook niet mee vast ?
15 jaar
ik heb je de info gegeven en gezegd kijk even of de motorcode klopt misschien dat hier verschil in afbeelding zit,maar als die bouten die jij bedoelt dezelfde zijn zullen deze ook wel los gemaakt moeten worden
15 jaar
Motorcode L1 staat er op het plaatje
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar