klein vraagje
ik hoor nu momenteel rare berichten over diesel-v power van shell.
dat het na het tanken van v-power, de auto slecht loopt en soms een of meer verstuivers niet werken,
maar zodra je weer gewone diesel tankt dat het weer normaal werkt.
de meeste zeggen neem verstuiver cleaner.
welke moet je dan nemen en wat kost je dat?
ook zeggen ze 1 peutroleum op een volle tank doet wonderen ?is dat zo?.
of 4% euro 95 erbij doen op een volle tank.
me ford rookt een beetje bij het starten en verders niks totdat je vol gas geeft ze zeggen dat het een turbo diesel meer rookt dan anderen...zijn dit broodje aap verhaaltjes?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je ervaring mee? Ik denk dat het broodje aap verhalen zijn zou trouwens zeker geen andere brandstof er bij gooien, want de huidige autos kunnen daar niet tegen. Jou Escort zal daar niet zoveel problemen mee hebben.
kijk dit is wel een leuke discussie wie heeft er ervaring mee?
en wat doet het met je motor!
ik weet van jaren terug die test met slik 50 en dat gebruikte ik dus ook
op de test auto,namelijk een saab 900 turbo benzine van bjw 1990.
en idd hij verbuikte geen olie meer,daarvoor dus wel.
en slik 50 is bijna nergens meer teverkrijgen.
het is ook lang durig uitgetest door tuv
en die shell verhaalt staat ook bij autoweek.
als dat je verstuivers kapot gaan zou je toch shell kunnen aansprakelijk kunnen stellen toch?
mensen ik vraag jullie je ervaring te delen met verstuiver reinigers of andere middelen.....
bedankt alvast
16 jaar
Beste Thom, problemcar is er voor technische problemen, niet voor consumentenzaken en vergelijkend waren onderzoek.
Daarom is dit topic gesloten.
moderator.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar