👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo.
Wij kochten in 2019 onze Ford C-Max van december 2015. Heerlijk genoten van alles wat de SYNC ons bood.
Op een gegeven moment, een tweetal maanden terug, kregen we bij het achteruit rijden geen camerabeeld meer. De melding verscheen, *neem contact op met uw dealer*.
Dat hebben we gedaan.
De FORD-dealer in Vlissingen, heeft APIM module (communicatiemoduul) vervangen. Kostte een paar euro's :-(
Nu: kunnen we bijna niets meer. GSM's krijgen we niet meer ingelezen, geen telefoonboeken, camera achteruit rijden geeft opnieuw storingen, temperatuur zien we niet, het verbruik van de auto (electrisch of benzinemotor) zien we niet. enz.
Updaten via het VIN-nummer (dat is toch chassisnummer) gaat niet, melding volgt dat onze SYNC up-to-date is.
Onze vraag is nu:
Als er een andere APIM module (dat is toch de SYNC?) geplaatst wordt, correspondeert het VIN-nummer daar dan mee? Zo nee, oké.
Zo ja, hoe krijg ik het VIN-nummer in de 'nieuwe' SYNC???
Hopelijk is er iemand aanwezig op dit forum (krijg van diverse mensen op fora en bij FORD zelf) gewoon géén reactie..... )) iemand met verstand van zaken.
Wij willen een goed werkende achteruitrijcamera, onze 2 GSM's gekoppeld mét onze telefoonboeken en kunnen zien of de wagen op benzine of electrisch rijdt.... enz.
Lieve groet, Ine
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford C-Max of stel zelf een nieuwe vraag.