Hoi,
ik kom hier al een tijdje maar nu onder een nieuwe naam.
Maar hier is mijn probleem eigenlijk 2
Ik had last van verlies van koelvloeistof en drukopbouw in me koelvloeistof slangen, op aanraden van de garage heb ik me koppakking laten vervangen.
Maar tot mijn verbazing heb ik nog steeds verlies van koelvloeistof en wordt er nog steeds druk opgebouwt in me slangen.
Ik heb tevens er een nieuwe radiator in laten zetten maar nog steeds zelfde probleem...kan iemand me asjeblieft verder helpen?
Probleem 2
Bij een koude motor rij ik de straat uit, als ik dan tot stilstaan komt zakt me toeren in en weer omhoog en weer in daarna blijft hij constant maar dit gebuert elke keer
zolang de motor koud is als de motor warm is heb ik daar geen last meer van.
Ik heb me EACV klep vervangen voor een andere, (misschien staat dit er los van maar me rembekrachtiger {rembooster}is ook vernieuwd)
tevens heb ik mijn Map sensor vervangen...hopelijk kan iemand mij verder helpen...???
Alvast erg bedankt voor het lezen.
Groeten,
Dennis
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
scheur in blok komt nog al eens voor
heb dat al 3 x gehad
laten afpersen en hopen dat ze dan iets vinden
[quote=CARS&MOTORS]scheur in blok komt nog al eens voor
heb dat al 3 x gehad
laten afpersen en hopen dat ze dan iets vinden[/quote]
Wat raad je aan ander blok of alleen nieuwe kop?
Groeten,
Dennis
16 jaar
1rst controleren wat er is
lekkage opsporen met afpersen
dan weet je (hopelijk) of t de pakking/de kop/of t blok is
als t blok gescheurd is dan zal jeeen ander blok moeten monrteren
Ik ben net bij de garage geweest waar ik ook mijn kopakking heb laten doen.
Hij had de radiateur dop eraf gehaald en gas gegeven en dan borrelt het...heeft ie dan gewoon de koppakking verkeerd gedaan of kan dat borellen idd ook van een scheur in de cilinderkop zijn?
Hij heeft er een goedje bij gedaan en dat schijnt volgens hem een wonder middel te zijn om haarscheurtjes te dichten in het blok na mijn idee is het leuk verzonnen, want me slangen lijken wel steeds harder te worden.
Ik begin een beetje de moed op te geven...eerlijk gezegd
16 jaar
dat borrelen duid op een lek
kan de kop zijn of de koppakking(denk ik niet als ie net verv is)
maar ook een gescheurd blok
hebben ze de kop laten afpersen
als dat is gedaan en er was geen scheur in de kop dan denk ik aan een scheur in t blok
meestal net onder het pas vlak op het koel kanaal
en die wonder middelen helpen tijdelijk
zijn op den duur niet bestand tegen de (hoge) temp wisselingen in de cilinder
Het is gevonden er zat een scheur in de EACV klep heb er een andere op gezet..probleem opgelost geen gezeur...gelukkig meer.
Bedankt voor je tijd en moeite!
Groetjes!
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda CRX of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar