👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
heb een probleem bij een koude motor dat het stationair toerental de eerste minuten vrij hoog staat. net na het wegrijden soms wel tot 2500 toeren. is de motor warmer, dan loopt hij weer netjes zo'n 1000 toeren. dit meestal na 3 minuten.
suggesties????
ook heb ik ( zeker bij een koude motor) dat de motor een beetje inhoudt bij gas geven. je trapt het pedaal in....hij denkt even en gaat dan pas echt acceleren. dit is vanaf zo'n 3000 rpm. het is net of het een beetje een luie motor is.
kunnen vervuilde injectoren hiervan de oorzaak zijn of is het iets anders ?? of hebben deze 2 problemen met elkaar te maken.
graag jullie mening als jullie iets weten,
bvd sander
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb ik ook gehad met mijn Civic. Dus de auto draait in eerste instantie met een warme motor ook hoger dan 1000 tpm stationair? 1000 tpm stationair is trouwens ook te hoog hoor!! Moet 800-850 zijn. Je moet je auto als die warm is een goed op zijn flikker geven en/of vragen aan de honda dealer om je eacv klep te reinigen. Wat je ook kan doen is bij Brezan even wat air intake & carburator cleaner halen van Wynns en dit in de aanzuigbuis van de gasklep spuiten als je motor draait. Wel even bijgassen via de hendel aan je gasklep want anders verslikt je motor zich en slaat ie af. Dit laatste heeft bij mij geholpen; mij auto was toen ik hem net kreeg ook lui, maar nu niet meer : )
Dat had ik ook met mijn civic uit 1995 als hij koud was draaide hij erg hoge toeren en hield hij zich in.
Ik heb er zelf nooit naar laten kijken, want als hij warm was hield het op.
Het kan geen kwaad denk ik alleen het is erg irritant.
veel succes
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar