bij km 48000 in duitsland een roetfilter ingebouwd door hyundai dealer, bij 65000km inmiddels mijn auto enginecheck gaat bij optrekken branden, trekkkracht loopt terug iedere dealer zegt verstuivers pomp etc. alles zelf gecontroleerd maar alles oke, vond olie in carterventilatie heb na de turbo uitlaat los gemaakt en een dichte flens met luchtaansluitingsnippel gemonteerd, 8 bar druk erop maar aan einde uitlaat een zielig beetje lucht eruit, intercooler en inlaatspruitstuk vol met zwarte troep, motor uit elkaar gehaald na een cilinder lekkage test bleek de inlaatkleppen 1e cilnder niet dicht, alles was zwaar verkoold heb ook direct roetfilter verwijderd volgens mij is achteraf inbouw technisch een killer voor de motor. wil nu alles inelkaar bouwen maar heb juiste aanhaalkoppels van de complete motor nodig hoe moet ik de commonrail op de juiste wijze ontluchten? bvd gr martin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
En daar ga je, met die achteraf roetfilters ...
Dit gaan we meer zien.
cit.mont. je zegt overal het zelfde maar geeft geen antwoordt op de vragen
heb inmiddels alle info rechtstreeks van de hyundai zelf, bouwwijze motor J3, aanhaalkoppels, distributie kortom alles, als iemand iets nodig heeft stuur maar een mailtje dan zendt ik alles door. probleem motor opgelost.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Terracan of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar